RSS
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Projekty
Zadanie finansowane ze środków WFOŚiGW w Krakowie
Erasmus +
Znajdujesz się w:  Strona główna > Urząd Gminy i Miasta > Zapytania ofertowe

Zapytania ofertowe

 
2019-10-14

Zapytanie ofertowe

Logotyp Fundusze Unii Europejskiej

znak sprawy:  WIP.7011.8.2019

 

ZAPROSZENIE

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 (oznaczane dalej jako ZAPROSZENIE)

w postępowaniu o wartości wyrażonej w złotych nieprzekraczającej kwoty stanowiącej równowartość 30 000 euro

 

Nazwa zamówienia:

 Wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego przy rozbudowie oczyszczalni ścieków w Proszowicach w ramach RPO WM na lata 2014 – 2020. Oś. 5 Ochrona Środowiska. Działanie 5.3 Ochrona zasobów wodnych. Poddziałanie 5.3.2 Gospodarka wodno-kanalizacyjna

 

Zamawiający:

 

Gmina Proszowice

ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice

 

tel.: (12) 386-10-05, faks: (12) 386-15-55

adres strony internetowej: www.proszowice.pl

 

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty stanowiącej równowartość 30.000 euro

 

 

PROSZOWICE, Październik 2019

___________________________

 

 

 

 

CZĘŚĆ I

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego przy rozbudowie oczyszczalni ścieków w Proszowicach w ramach RPO WM na lata 2014 – 2020. Oś. 5 Ochrona Środowiska. Działanie 5.3 Ochrona zasobów wodnych, Poddziałanie 5.3.2 Gospodarka wodno-kanalizacyjna, wynikające z art. 25 i 26 prawa budowlanego (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202, 1276)  wraz z obowiązkami opisanymi poniżej:

  • zaznajomienie się z dokumentacją projektową, umową o wykonanie robót budowlanych,
  • wystąpieniem z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie w dokumentacji zmian i poprawek w terminie uzgodnionym z Wykonawcą, w razie stwierdzenia w dokumentacji projektowej przed rozpoczęciem budowy bądź w toku jej realizacji wad lub niedokładności albo też konieczności wprowadzenia w dokumentacji zmian w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów niż przewidziane w dokumentacji projektowej lub w celu osiągnięcia oszczędności i obniżenia kosztów budowy,
  • dokonywanie kontroli jakości wykonywanych robót, wbudowywanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami technicznymi i odbioru robót, przepisami techniczno - budowlanymi, normami, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy i przyszłego użytkowania oraz z zasadami współczesnej wiedzy technicznej,
  • dokonywanie kontroli zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową,
  • dokonywanie kontroli zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem oraz terminowości ich wykonania,
  •  dokonywanie kontroli ilości i wartości wykonanych robót,
  • dokonywanie kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót,
  • rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu lub rzeczoznawców. W sprawach objętych zakresem nadzoru autorskiego inspektor nadzoru działa w uzgodnieniu z przedstawicielem nadzoru autorskiego, przekazywanie wykonawcy zaleceń nadzoru autorskiego,
  • sprawdzania posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów potwierdzających zgodność instalowanych urządzeń i materiałów z dokumentacją projektową (certyfikatów, atestów, świadectw jakości, wyników badań itp.), dotyczących dostarczanych elementów, jak też w miarę potrzeby dokonuje oceny jakości materiałów i urządzeń przed ich zamontowaniem,
  • przeciwdziała wbudowaniu materiałów i wyrobów niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
  • w przypadku stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją projektową, nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót w sposób powodujący podwyższenie kosztów budowy lub mogących narazić Zamawiającego na straty, inspektor nadzoru zwraca na to uwagę kierownikowi budowy i podejmuje odpowiednie decyzje, 
  • Inspektor nadzoru ma obowiązek każdorazowo zawiadomić Zamawiającego o wypadkach naruszenia prawa budowlanego, stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach lub uchybieniach technicznych.
  • w razie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych inspektor nadzoru spisuje, wspólnie z inwestorem kierownikiem budowy i przedstawicielem nadzoru autorskiego, protokół konieczności.
  • branie czynnego udziału przy sporządzaniu sprawozdań z bieżącej realizacji inwestycji,
  • po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie prób i sprawdzeń, inspektor nadzoru potwierdza w protokole odbioru zapis kierownika budowy o gotowości obiektu lub robót do odbioru oraz należyte urządzenie i uporządkowanie terenu budowy,
  • Inspektor nadzoru kompletuje dokumenty i zaświadczenia niezbędne do przeprowadzenia odbioru oraz dołącza do nich opracowaną przez siebie ocenę jakości wraz z jej uzasadnieniem.
  • Inspektor nadzoru jest zobowiązany do uczestniczenia w czynnościach odbioru robót i instalacji oraz przekazania ich do użytku,
  • Po ostatecznym dokonaniu odbioru robót inspektor nadzoru przejmuje od kierownika budowy i sprawdza poprawność wykonania dokumentacji powykonawczej, którą przekazuje Zamawiającemu,
  • zamawiający wymaga wizyt Inspektora nadzoru minimum jeden raz w tygodniu oraz na każde wezwanie zamawiającego,
  • wykonywanie innych obowiązków zleconych przez inwestora a dotyczących nadzorowanego zamówienia,
  • bierze udział w komisjach powoływanych do stwierdzenia ujawnionych wad,
  • kontrola usunięcie przez Wykonawcę wad i usterek,
  • kontrola prawidłowości prowadzenia Dziennika Budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszelkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót,
  • potwierdzanie w Dzienniku Budowy zapisu kierownika budowy o gotowości obiektu budowlanego lub robót budowlanych do odbioru (po zakończeniu robót budowlanych i wykonaniu niezbędnych prób i sprawdzeń przewidzianych w przepisach odrębnych) oraz nadzór nad należytym urządzeniem i uporządkowaniem terenu budowy przez wykonawcę robót budowlanych,

 

Przedmiot zamówienia będzie wykonywany przez osobę lub osoby posiadające uprawnienia budowlane w specjalności:

-       konstrukcyjno-budowlanej,

-       instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,

-       instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych

wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

71520000-9 – Usługi nadzoru budowlanego

71247000-1 – Nadzór nad robotami budowlanymi

 

CZĘŚĆ II

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

 

Zamawiający przewiduje realizację usługi od dnia zawarcia umowy  z Wykonawcą robót budowlanych do dnia 30 września 2020 r. Zamawiający przewiduje przedłużenie realizacji robót budowlanych.

 

CZĘŚĆ III

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:

1)     przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na nadzorowaniu budowy lub przebudowy, modernizacji oczyszczalni ścieków

2)     dysponuje co najmniej 2 osobami, które będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane (na równi z uprawnieniami budowlanymi traktuje się decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych obywateli państw członkowskich w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2014 r. poz. 1946, z późn. zm.)), do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach i zakresie:

-       budowlano-konstrukcyjnej,

-       instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,

-       instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,

wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,

3)     nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w Załączniku 2.

Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu.

 

CZĘŚĆ IV

OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY

 

  1. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w części III pkt 1 i 2 Zaproszenia.
  2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca składa w formie pisemnej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik 2 do Zaproszenia.
  3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o

 

  1.  którym mowa w ust. 1, składa każdy Wykonawca. Oświadczenie potwierdza, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie, w którym wykazuje ich spełnianie.

 

CZĘŚĆ V

INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW,

WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ

Z WYKONAWCAMI

 

  1. Zgodnie z wyborem Zamawiającego, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529, z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615).
  2. Do porozumiewania się z Wykonawcami uprawniona jest Pan Michał Chudy e-mail: mchudy@um.proszowice.pl, tel. 12-386-10-05, Pan Zbigniew Kotlarz, faks: (12) 386-15-55 w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 15.00. e-mail: sekretariat@um.proszowice.pl,

 

CZĘŚĆ VI

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

 

Wykonawca pozostanie związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert określonego w części IX Zaproszenia.

 

CZĘŚĆ VII

OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

 

  1. Wykonawca poda cenę (brutto) za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Dla obliczenia ceny oferty należy przyjąć okres wykonywania  robót 10 miesięcy.
  2. W cenie, o której mowa w ust. 1, należy uwzględnić podatek od towarów i usług (VAT) według obowiązujących stawek, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
  3. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Cena oferty powinna uwzględniać ryzyko Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

 

Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania całości przedmiotu zamówienia jest wynagrodzeniem równym cenie oferty i nie ulegnie zmianie w okresie wykonywania umowy.

Zamawiający zwraca uwagę, że wartość kosztów pracy przyjęta przez Wykonawcę do ustalenia ceny oferty nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ((Dz. z 2017 r. poz. 847).

 

Wykonawca, składając ofertę, obowiązany jest poinformować Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

 

CZĘŚĆ VIII

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

  1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, napisana pismem maszynowym, komputerowym lub nieścieralnym atramentem, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, tj. własnoręcznie podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy (czytelny podpis albo co najmniej podpis skrócony i czytelnie napisane imię i nazwisko, np. pieczęć imienna).

Jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocników, Wykonawca powinien dołączyć do oferty pełnomocnictwa, z treści których wynikać będzie umocowanie do podpisania oferty przez pełnomocników. Wszystkie pełnomocnictwa dołączone do oferty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, do oferty powinno być dołączone pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy.

  1. Do sporządzenia oferty należy wykorzystać formularz „Oferta” (Załącznik 1 do Zaproszenia), wypełniając wszystkie rubryki formularza.
  2. Wszelkie poprawki powinny być dokonane czytelnie i zaparafowane przez osoby podpisujące ofertę.
  3. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Oferta nie może zawierać rozwiązań wariantowych, w szczególności więcej niż jednej ceny.
  4. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie (oświadczenia), o którym mowa w części IV Zaproszenia.
  5. Ofertę wraz z oświadczeniem (oświadczeniami) należy umieścić w jednym nieprzejrzystym opakowaniu oznaczonym:

Gmina Proszowice, 32-100 Proszowice, ul. 3 Maja 72

znak sprawy: WIP.7011.8.2019

Wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego przy rozbudowie oczyszczalni ścieków w Proszowicach w ramach RPO WM na lata 2014 – 2020. Oś. 5 Ochrona Środowiska. Działanie 5.3 Ochrona zasobów wodnych. Poddziałanie 5.3.2 Gospodarka wodno-kanalizacyjna” – OFERTA

oraz opatrzonym nazwą i adresem Wykonawcy

 

CZĘŚĆ IX

MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

 

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Proszowice, 32-100 Proszowice, ul. 3 Maja 72, Biuro Obsługi Interesanta (Dziennik Podawczy, parter),

w terminie do dnia 22 października 2019 r. do godz. 11.00.

 

Oferty zostaną otwarte w Urzędzie Gminy Proszowice, 32-100 Proszowice, ul. 3 Maja 72, pok.43, w dniu 22 października 2019 r. o godz. 11.15.

 

 

CZĘŚĆ X

KRYTERIA OCENY OFERT, ICH WAGI ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT

 

kryterium

waga

cena oferty

 

100%

 

 

Maksymalna liczba punktów jaką Wykonawca może otrzymać wynosi 100 pkt.

 

Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów i ich wag określonych wyżej w następujący sposób:

  • Cena – waga 100%

według kryterium „cena oferty” ofercie zostaną przyznane punkty zgodnie ze wzorem:

pc = (cm/c)'100 pkt,

gdzie cm oznacza najniższą cenę spośród cen wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu, zaś c oznacza cenę ocenianej oferty,

 

Ta spośród ofert, która uzyska największą liczbę punktów (która zostanie najwyżej oceniona), będzie ofertą najkorzystniejszą.

 

Oferta winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego.

 

 

 

 

 

CZĘŚĆ XI

FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE

OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY

 

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty. Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o miejscu i terminie zawarcia umowy.
  2. Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie obowiązany przekazać Zamawiającemu informacje niezbędne do przygotowania projektu umowy, zgodnie ze wzorem umowy (Załącznik 3 do Zaproszenia),

 

CZĘŚĆ XII

WZÓR UMOWY

 

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy – warunki takich zmian zostały określone we wzorze umowy.

 

Wzór umowy zawarty jest w Załączniku 3 do Zaproszenia.

 

INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

 

W związku z regulacjami zawartymi w art. 13 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), którego przepisy bezpośrednio obowiązują we wszystkich państwach członkowskich UE z dniem 25 maja 2018 r. oraz mają odpowiednie zastosowanie na gruncie Prawa zamówień publicznych, Burmistrz Gminy Proszowice informuje, że:

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem**** Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy i Miasta Proszowice reprezentowany przez Burmistrza Gminy i Miasta Proszowice z siedzibą w Proszowicach, ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice tel. (12) 386-10-05, faks: (12) 386-15-55, e-mail: sekretariat@um.proszowice.pl
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: Wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego przy rozbudowie oczyszczalni ścieków w Proszowicach w ramach RPO WM na lata 2014 – 2020. Oś. 5 Ochrona Środowiska. Działanie 5.3 Ochrona zasobów wodnych. Poddziałanie 5.3.2 Gospodarka wodno-kanalizacyjna prowadzonym w trybie konkurencyjnym,
    • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 
    • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
    • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
    • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
    • posiada Pani/Pan:

−     na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−     na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

−     na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

−     prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

−     w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−     prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−     na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

 

**** Wyjaśnienie:

w zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO będzie w szczególności:

Zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał.

 Dotyczy ro w szczególności:

  • wykonawcy będącego osobą fizyczną,
  • wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą
  • pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
  • członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK,
  • osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

Wykonawca - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał.

Dotyczy to w szczególności:

  • osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia,
  • podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną,
  • podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
  • pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
  • członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK);

Podwykonawca/podmiot trzeci - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał.

Dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia.

 

 

Z up. Burmistrza Zbigniew Nowak

[z-ca Burmistrza Gminy i Miasta]

 

Proszowice, dnia 14.10.2019 r.

 

W załączeniu:

Załącznik A – (przedmiar robót, STWiOR, dokumentacja projektowa)

Wprowadził: Damian Król
 
Harmonogram odbioru odpadów
Portal Interesanta
Bezdomne zwierzęta
Strefa Płatnego Parkowania
poprzedni miesiąc
następny miesiąc
pn wt śr czw pt so nd
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
esesja
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Profil Zaufany ePUAP
Biuro Obsługi Interesanta - Dziennik Podawczy
BIP
ESP
Baza firm
Fotogaleria
Wodociągi Proszowickie
Zimowe utrzymanie dróg
System Informacji Przestrzennej
Baza Aktów Własnych
Zapłać Kartą lub Telefonem
SISMS -BLISKO
e-Usługi
Baza Noclegowa
Dopisz lub wypisz z listy subskrybentów
Jeżeli chcesz być informowany o aktualnościach w serwisie, podaj swój adres e-mail.
dopiszwypisz
Klauzula na temat danych osobowych
Monitor Polski
Dziennik Ustaw
Prokopara
Małopolska. Tutaj się inwestuje.
Szpital
Policja
Powiat Proszowicki
Powiatowy Urząd Pracy
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Proszowicach
Województwo Małopolskie
Licznik odwiedzin:
 286 556 
Urząd Gminy i Miasta Proszowice, 3 Maja 72, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel.: 12 386 10 05, fax: 12 386 15 55, email: um@proszowice.pl, NIP: 682-10-90-177
Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8 Strona zgodna z WCAG 2.0 AA
projekt i hosting: INTERmedi@
zarządzane przez: CMS - SPI