RSS
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Projekty
Zadanie finansowane ze środków WFOŚiGW w Krakowie
Erasmus +
Znajdujesz się w:  Strona główna > Urząd Gminy i Miasta > Zapytania ofertowe

Zapytania ofertowe

 
2021-08-27

Remont boiska wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Opatkowice- w ramach projektu: "Małopolska infrastruktura rekreacyjno- sportowa- MIRS

Proszowice,27.08.2021r.

WIP-RIF.7011.9.2021

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

(oznaczane dalej jako ZAPROSZENIE)

w postępowaniu o wartości wyrażonej w złotych nieprzekraczającej kwoty stanowiącej równowartość 30 000 euro

Remont boiska wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Opatkowice- w ramach projektu: „Małopolska infrastruktura rekreacyjno- sportowa- MIRS

Zamawiający:

Gmina Proszowice
ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice

tel.: (12) 386-10-05, faks: (12) 386-15-55

adres strony internetowej: www.proszowice.pl

e-mail: um@proszowice.pl

Do postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 r. z póżn. zm.) w związku z art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w oparciu o przepisy kodeksu cywilnego oraz Regulaminu.

 

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Przedmiotem zamówienia jest remont boiska wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Opatkowice– w ramach projektu: „Małopolska infrastruktura rekreacyjno- sportowa- MIRS".

Zamówienie obejmuje:

- piłkochwyty o wys. 6 m i długości 120 mb za bramkami,

- piłkochwyty o wys. 4 m i długości 100 mb wzdłuż boiska od strony rowu,

- wymiana opraw oświetleniowych na istniejących słupach- 10 szt.

 

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Projekcie remontu boiska wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 153/31 w miejscowości Opatkowice, przedmiarze robót.

Ponadto Wykonawca w trakcie wykonywania robót będzie obowiązany do utrzymywania drożności komunikacyjnej dróg i chodników oraz zabezpieczenia miejsc wykonywania robót.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę

45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu

45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń

45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

 

Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty                i deklaracje zgodności.

Wszędzie gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, to wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”.

Wszelkie użyte nazwy handlowe należy traktować jak informację uściślającą. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości                         i docelowego przeznaczenia oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć minimalne parametry materiału lub urządzenia wskazanego z nazwy w zakresie wartości podanych w dowolnie obowiązującej normie na terenie Kraju lub Unii dla tego urządzenia lub materiału.

 

W przypadkach, w których Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

 

II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

 

Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień podpisania umowy a termin zakończenia na dzień  30 listopada 2021 r.

 

 

III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA

 

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:

1)      w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał (tj. zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył) co najmniej jedne roboty budowlane obejmujące wykonanie piłkochwytów o wysokości co najmniej 5 m                            i długości co najmniej 50 mb,

2) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w Załączniku 2.

Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

 

IV.OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY

  1. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w części III pkt 1 Zaproszenia.
  2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca składa w formie pisemnej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik 2 do Zaproszenia.
  3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy Wykonawca. Oświadczenie potwierdza, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie, w którym wykazuje ich spełnianie.

V. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO                  Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ                                             I DOKUMENTÓW, WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘZ WYKONAWCAMI

 

  1. Zgodnie z wyborem Zamawiającego, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
  2. Do porozumiewania się z Wykonawcami uprawniona jest Pani Natalia Spisak e-mail:nspisak@um.proszowice.pl, Pan Zbigniew Kotlarz tel. 12 385 12 27,  faks: (12) 386-15-55 w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 13.00. e-mail: sekretariat@um.proszowice.pl,

 

VI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Wykonawca pozostanie związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert określonego w części IX Zaproszenia.

VII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

 

  1. Wykonawca poda cenę oferty (brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie projektu, przedmiaru. Cena oferty będzie ceną ryczałtową, Wykonawca sporządzi kosztorys metodą uproszczoną, który będzie służył do sporządzenia harmonogramu robót.
  2. W cenie, o której mowa w ust. 1 należy uwzględnić podatek od towarów i usług (VAT) według obowiązujących stawek, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
  3. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Cena oferty, jest ceną ryczałtową, powinna uwzględniać ryzyko Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania całości przedmiotu zamówienia jest wynagrodzeniem równym cenie ofertynie ulegnie zmianie w okresie wykonywania umowy, z wyjątkiem przypadków wskazanych we wzorze umowy, wynikających z przepisu art. 142 ust. 5 ustawy, chyba że są dopuszczalne na podstawie przepisów art. 144.

 

Zamawiający zwraca uwagę, że wartość kosztów pracy przyjęta przez Wykonawcę do ustalenia ceny oferty nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. z 2018 r. poz. 2177 z późn. zm.).

 

Wykonawca, składając ofertę, obowiązany jest poinformować Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

 

VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

  1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, napisana pismem maszynowym, komputerowym lub nieścieralnym atramentem, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, tj. własnoręcznie podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy (czytelny podpis albo co najmniej podpis skrócony i czytelnie napisane imię i nazwisko, np. pieczęć imienna).

Jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocników, Wykonawca powinien dołączyć do oferty pełnomocnictwa, z treści których wynikać będzie umocowanie do podpisania oferty przez pełnomocników. Wszystkie pełnomocnictwa dołączone do oferty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, do oferty powinno być dołączone pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy.

  1. Do sporządzenia oferty należy wykorzystać formularz „Oferta” (Załącznik 1 do Zaproszenia), wypełniając wszystkie rubryki formularza.
  2. Wszelkie poprawki powinny być dokonane czytelnie i zaparafowane przez osoby podpisujące ofertę.
  3. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Oferta nie może zawierać rozwiązań wariantowych, w szczególności więcej niż jednej ceny.
  4. Wykonawca składa ofertę wraz z oświadczeniem (oświadczeniami, dowodami - jeżeli dotyczy), o których mowa w części IV. Zaproszenia.
  5. Ofertę wraz z oświadczeniami, dowodami (jeżeli dotyczy) i kosztorysem należy umieścić w jednym nieprzejrzystym opakowaniu oznaczonym:

Gmina Proszowice, 32-100 Proszowice, ul. 3 Maja 72

Remont boiska wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą techniczną w Opatkowicach w ramach projektu: „Małopolska infrastruktura rekreacyjno- sportowa- MIRS"

OFERTA

  • oraz opatrzonym nazwą i adresem Wykonawcy.

IX. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Proszowice, 32-100 Proszowice, ul. 3 Maja 72, Biuro Obsługi Interesanta (Dziennik Podawczy, parter), w terminie do dnia 7 września 2021 r. do godz. 11.00.

 

Oferty zostaną otwarte w Urzędzie Gminy Proszowice, 32-100 Proszowice, ul. 3 Maja 72, pokój 44, w dniu 7 września 2021 o godz. 11.30.

 

 

X. KRYTERIA OCENY OFERT, ICH WAGI ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT

 

kryterium

waga

1)   cena oferty

2)    okres gwarancji

60%

40%

 

Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów i ich wag określonych wyżej w następujący sposób:

  • według kryterium „cena oferty” ofercie zostaną przyznane punkty zgodnie ze wzorem:

pc = (cm/c)100 pkt,

gdzie cm oznacza najniższą cenę spośród cen wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu, zaś c oznacza cenę ocenianej oferty,

 

  • według kryterium „okres gwarancji” ofercie zostaną przyznane punkty zgodnie ze wzorem:

pg = (g/gM)100 pkt,

gdzie gM oznacza najdłuższy okres gwarancji spośród okresów gwarancji podanych we wszystkich ofertach niepodlegających odrzuceniu, zaś g oznacza okres gwarancji podany w ocenianej ofercie. Jeżeli najdłuższy okres gwarancji spośród okresów gwarancji podanych we wszystkich ofertach niepodlegających odrzuceniu będzie dłuższy niż 5 lat, Zamawiający przyjmie gM = 5 [lat]. Jeżeli okres gwarancji podany przez Wykonawcę w ofercie będzie dłuższy niż 5 lat, dla oceny ofert Zamawiający przyjmuje okres gwarancji równy 5 [lat] (do umowy zostanie wpisany okres gwarancji podany w ofercie). Okres gwarancji podany przez Wykonawcę w ofercie nie może być krótszy niż 3 lata.

 

Ocenę oferty stanowić będzie liczba punktów równa:

p = pc  0,60 + pg  0,40.

Zgodnie z art. 2 pkt 5 lit. a ustawy, ta spośród ofert, która uzyska największą liczbę punktów (która zostanie najwyżej oceniona), będzie ofertą najkorzystniejszą.

 

Zamawiający, zastosuje procedurę, o której mowa w art. 24aa ustawy, tj. najpierw dokona badania ofert oraz oceny ofert w sposób opisany wyżej, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (została najwyżej oceniona), nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

 

XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

 

  1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy, najpóźniej w dniu podpisania umowy, do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny oferty.
  2. Zabezpieczenie może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
  4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
  5. Zasady przechowywania, zmiany formy i zwrotu zabezpieczenia określają przepisy art. 148 – 151 ustawy.

 

XII. FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE

OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY

 

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty. Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o miejscu i terminie zawarcia umowy.
  2. Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana, przekaże Zamawiającemu informacje niezbędne do przygotowania projektu umowy, zgodnie ze wzorem umowy (Załącznik 3 do Zaproszenia),

 XIII. WZÓR UMOWY

Wzór umowy zawarty jest w Załączniku 3 do Zaproszenia.

 XIV. INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

 

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

1)      administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Proszowice z siedzibą w (32-100) Proszowicach ul. 3 Maja 72, tel. (12) 386-10-05, faks: (12) 386-15-55, e-mail: sekretariat@um.proszowice.pl

2)      inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Proszowice  jest Pan Damian Król, e-mail: iodo@proszowice.pl,

3)      Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia,

4)      odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania na podstawie art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy,

5)      Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmie cały czas trwania umowy,

6)      obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu,

7)      stosowanie do art. 22 RODO, w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,

8)      posiadają Państwo:

-        na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących, przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Państwa wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania lub sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia

-        na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku niniejszego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą ani nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz załączników do protokołu

-        na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia możliwości korzystania ze środków ochrony prawnej – wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania

-        prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO,

9)      nie przysługuje Państwu:

-        w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych

-        prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO

-        na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 Burmistrz Gminy i Miasta Proszowice

 

Grzegorz Cichy

 

 

Proszowice, dnia 27.08.2021 r.

Załaczniki do pobrania (plik zip)

 

Tomasz Świstak
 
Harmonogram odbioru odpadów
Portal Interesanta
Bezdomne zwierzęta
Strefa Płatnego Parkowania
poprzedni miesiąc
następny miesiąc
pn wt śr czw pt so nd
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
esesja
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Profil Zaufany ePUAP
Biuro Obsługi Interesanta - Dziennik Podawczy
BIP
ESP
Baza firm
Fotogaleria
Wodociągi Proszowickie
Zimowe utrzymanie dróg
System Informacji Przestrzennej
Baza Aktów Własnych
Zapłać Kartą lub Telefonem
SISMS -BLISKO
e-Usługi
Baza Noclegowa
Dopisz lub wypisz z listy subskrybentów
Jeżeli chcesz być informowany o aktualnościach w serwisie, podaj swój adres e-mail.
dopiszwypisz
Klauzula na temat danych osobowych
Monitor Polski
Dziennik Ustaw
Prokopara
Małopolska. Tutaj się inwestuje.
Szpital
Policja
Powiat Proszowicki
Powiatowy Urząd Pracy
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Proszowicach
Województwo Małopolskie
Licznik odwiedzin:
 286 556 
Urząd Gminy i Miasta Proszowice, 3 Maja 72, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel.: 12 386 10 05, fax: 12 386 15 55, email: um@proszowice.pl, NIP: 682-10-90-177
Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8 Strona zgodna z WCAG 2.0 AA
projekt i hosting: INTERmedi@
zarządzane przez: CMS - SPI