RSS
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Projekty
Zadanie finansowane ze środków WFOŚiGW w Krakowie
Erasmus +
Znajdujesz się w:  Strona główna > Urząd Gminy i Miasta > Zapytania ofertowe

Zapytania ofertowe

 
2021-10-21

Zapytanie ofertowe (WIP-RI.7021.293.2021.WK)

Herb Gminy Proszowice

Proszowice, 21 października 2021 r.

WIP-RI.7021.293.2021.WK

Zapytanie ofertowe

Burmistrz Gminy i Miasta Proszowice zaprasza do składania ofert dla zamówienia o nazwie

„Przebudowa dwóch przepustów pod drogami gminnymi na terenie miejscowości Przezwody”

I. Zamawiający;

Gmina Proszowice z siedzibą ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice

NIP: 682-160-44-69  Regon: 351556033, e-mail: sekretariat@um.proszowice.pl

II. Opis przedmiotu zamówienia;

Klasyfikacja robot według Wspólnego Słownika Zamówień; 44132000-4 - Elementy przepustów, 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg.

Przedmiotem zamówienia:

  1. Przebudowa przepustu w pasie drogi gminnej nr 160236K relacji Górka Stogniowska-Kościelec o długości 9 mb. przekrój 1500mmx1200mm;
  2. Przebudowa przepustu w pasie drogi gminnej nr 160292K relacji Przezwody przez wieś o długości 7 mb. przekrój 1500mmx1200mm.

III. Termin wykonania zamówienia;

Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień podpisania umowy a termin zakończenia na dzień 27.12.2021 r.

IV. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym;

Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o posiadaniu przez Wykonawcę zdolność do realizacji zamówienia (w zakresie doświadczenia, posiadanej wiedzy, dysponowania określonym sprzętem, dysponowania osobami o określonym poziomie wykształcenia, wiedzy i umiejętności zdolnych zrealizować zamówienie).

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zaakceptowali wszystkie warunki wykonania zamówienia, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym.

V. Kryteria oceny ofert;

Głównym kryterium oceny jest najniższa cena za realizację zamówienia.

VI. Oferta powinna zawierać;

Nazwę zamówienia, cenę za wykonanie zamówienia określona na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 1 do nn. zapytania, termin realizacji zamówienia (nie dłuższy niż termin wykonania zamówienia określony w pkt. III), datę i podpis wykonawcy. 

VII. Miejsce i termin składania ofert;

Ofertę należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Proszowicach ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice lub drogą elektroniczną na adres e-mail: um@proszowice.pl w terminie do dnia 28.10.2021 r. do godz. 9:00. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

VIII. Osoba do kontaktu;

Włodzimierz Klęk, tel. 12 385-12-20, e-mail: wklek@um.proszowice.pl

IX.  Informacje uzupełniające;

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

1) administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Proszowice z siedzibą w (32-100) Proszowicach ul. 3 Maja 72, tel. (12) 386-10-05, faks: (12) 386-15-55, email: sekretariat@um.proszowice.pl

2) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Damian Król, e-mail: iodo@proszowice.pl,

3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia,

4) odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania na podstawie art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy,

5) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmie cały czas trwania umowy,

6) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu,

7) stosowanie do art. 22 RODO, w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,

8) posiadają Państwo:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących, przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Państwa wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania lub sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia,
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku niniejszego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą ani nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz załączników do protokołu,
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia możliwości korzystania ze środków ochrony prawnej – wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania,
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO,

9) nie przysługuje Państwu:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załącznik:
Wprowadził: Dominik Ochęduszko
 
Harmonogram odbioru odpadów
Portal Interesanta
Bezdomne zwierzęta
Strefa Płatnego Parkowania
poprzedni miesiąc
następny miesiąc
pn wt śr czw pt so nd
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
esesja
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Profil Zaufany ePUAP
Biuro Obsługi Interesanta - Dziennik Podawczy
BIP
ESP
Baza firm
Fotogaleria
Wodociągi Proszowickie
Zimowe utrzymanie dróg
System Informacji Przestrzennej
Baza Aktów Własnych
Zapłać Kartą lub Telefonem
SISMS -BLISKO
e-Usługi
Baza Noclegowa
Dopisz lub wypisz z listy subskrybentów
Jeżeli chcesz być informowany o aktualnościach w serwisie, podaj swój adres e-mail.
dopiszwypisz
Klauzula na temat danych osobowych
Monitor Polski
Dziennik Ustaw
Prokopara
Małopolska. Tutaj się inwestuje.
Szpital
Policja
Powiat Proszowicki
Powiatowy Urząd Pracy
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Proszowicach
Województwo Małopolskie
Licznik odwiedzin:
 286 556 
Urząd Gminy i Miasta Proszowice, 3 Maja 72, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel.: 12 386 10 05, fax: 12 386 15 55, email: um@proszowice.pl, NIP: 682-10-90-177
Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8 Strona zgodna z WCAG 2.0 AA
projekt i hosting: INTERmedi@
zarządzane przez: CMS - SPI