Urząd Gminy i Miasta Proszowice, Wydział Spraw Obywatelskich przypomina, przedsiębiorcom prowadzącym sprzedaż napojów alkoholowych o obowiązku wniesienia opłaty II raty za korzystanie z wydanych zezwoleń. Termin dokonania opłaty upływa dnia 31 maja 2018 r. Jednocześnie informujemy, że jeżeli przedsiębiorca w terminie 30 dni od dnia upływu terminu dokonania wpłaty drugiej raty nie wniesie opłaty raty lub całości pozostałej kwoty za wydanie zezwolenia powiększonej o 30% tej opłaty to zezwolenie zgodnie z przepisami obowiązującej ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi podlega wygaszeniu. Przedsiębiorca którego zezwolenie wygasło z powyższych przyczyn czyli nie dokonania opłaty w określonych ustawowo terminach może wystąpić z wnioskiem o wydanie nowego zezwolenia nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia wydania decyzji o wygaśnięciu zezwolenia.
Opłatę należy uiścić na konto Urzędu Gminy i Miasta Proszowice
Bank Spółdzielczy Proszowice 63 8597 0001 0010 0000 1049 0002
z adnotacją, że jest to opłata za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
Potwierdzenie dokonanej wpłaty proszę dostarczyć do Urzędu Gminy i Miasta Proszowice pok. 36 lub przesłać na e-mail: bso@um.proszowice.pl
WAŻNE: Zgodnie z przepisami należy pamiętać, że podane wyżej terminy są terminami prawa materialnego, co oznacza, że nie podlegają przywróceniu, bez względu na przyczynę uchybienia terminu - nawet jeśli termin wypada w dzień wolny nie obowiązuje w tym przypadku zasada przesunięcia terminu na pierwszy dzień roboczy.