Ogłasza się nabór na wolne stanowisko
Inspektora w Referacie Mienia i Planowania Przestrzennego
w Urzędzie Gminy i Miasta Proszowice,
30-100 Proszowice, ul 3 Maja 72
Wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
1. Wymogi określone w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.),
2. Wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym w dziedzinach nauk technicznych: architektura i urbanistyka,
3. Uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej do projektowania,
4. wymagany staż pracy min. 5 lat w administracji publicznej,
5. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
6. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa karnoskarbowe,
7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
8. nieposzlakowana opinia,
Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawa budowlanego, innych przepisów prawa materialnego, procedur inwestycyjnych, prawa administracyjnego w zakresie postępowania administracyjnego
2. umiejętność pracy w zespole,
3. umiejętność organizowania pracy własnej,
4. odpowiedzialność i rzetelność,
5. komunikatywność,
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Inspektora w Referacie Mienia i Planowania Przestrzennego
1. Sporządzanie dokumentów związanych z procedurą opracowań planistycznych (studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i miasta Proszowice, planów miejscowych, decyzji o warunkach zabudowy i decyzji
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego itp.), np. obwieszczeń, postanowień, pism i zawiadomień,
2. Koordynowanie sporządzania dokumentacji planistycznych przez biura projektowe,
3. Przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na place planistyczne i urbanistyczne, przygotowanie projektów umów,
4. Sporządzanie wyrysów i wypisów dokumentów planistycznych na wniosek zainteresowanych stron,
5. Konsultowanie dla potrzeb urzędu wszelkich decyzji dotyczących zagospodarowania terenu(geodezyjnych, własnościowych i inwestycyjnych),
6. Opiniowanie wstępnych projektów podziału nieruchomości na podstawie ustawy o gospodarce nieruchomościami,
7. Udzielanie informacji o rozstrzygnięciach obowiązującego planu,
8. Bieżące prowadzenie rejestrów i ewidencji – stosownie do obowiązujących przepisów szczególnych,
9. Przygotowanie zaświadczeń i opinii o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i miasta Proszowice,
10. Przygotowanie zaświadczeń o zgodności inwestycji z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego,
11. Opiniowanie i nadzór wniosków o dofinansowanie zewnętrzne oraz inwestycji realizowanych w ramach wydziału,
12. Przygotowywanie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej,
13. Przygotowywanie opinii dotyczących interpelacji radnych,
14. Sporządzanie sprawozdań GUS, ISO,
15. Obsługa programów GIS.
Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny
2. życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (przebieg kształcenia, przebieg pracy zawodowej, ukończone staże, kursy, szkolenia związane z pracą zawodową, posiadane uprawnienia i kwalifikacje, dodatkowe zajęcia zawodowe i pozazawodowe, znajomość języków obcych oraz zainteresowania), opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016, poz. 922 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2016, poz. 902 z późn. zm.)";
3. oświadczenie o przebiegu pracy zawodowej i stażu pracy (wykaz zajmowanych stanowisk) lub kserokopie świadectw pracy, lub inne dokumenty potwierdzające staż pracy,
4. oświadczenie o niekaralności,
5. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań.
6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
7. W celu ułatwienia kontaktu z kandydatem oferta powinna zawierać dane adresowe i telefoniczne niezbędne do poinformowania kandydata o dalszym postępowaniu konkursowym.
Zgodność z oryginałem kopii dokumentów potwierdza własnoręcznym podpisem kandydat.
W miesiącu grudniu 2017 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w Urzędzie Gminy i Miasta Proszowice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi więcej niż 6 %.
Ofertę z wymaganymi dokumentami kandydaci winni składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektora” drogą pocztową na adres: Urząd Gminy i Miasta Proszowice 32 -100 Proszowice ul.3 Maja 72 lub osobiście w kadrach Urzędu Gminy i Miasta – I. piętro pokój nr 52.
Termin składania ofert: upływa dnia 07 lutego 2018 r. do godz. 15.30 – liczy się data wpływu.
Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Nadesłanych ofert nie odsyłamy.
Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w dniu 08 lutego 2018 r. o godz. 09.00 w Urzędzie Gminy i Miasta Proszowice w pokoju 54, I piętro.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 12 386 18 35.
Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu zostaną poinformowani telefonicznie. Egzamin odbędzie się w formie rozmowy kwalifikacyjnej w dniu 09 lutego 2018 r. o godz. 12.00. Lista kandydatów spełniających warunki formalne zostanie umieszczona na stronie Gminy i Miasta Proszowice www.proszowice.pl oraz stronie podmiotowej BIP: https://bip.malopolska.pl/ugimproszowice.
Dodatkowe informacje:
Zgodnie z art. 24 oraz art. 25 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 922) informujemy, iż:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta w Proszowicach z siedzibą
32-100 Proszowice, ul. 3 Maja 72.
2. dane osobowe zbierane są wyłącznie na potrzeby naboru na stanowisko Inspektora Urzędu Gminy i Miasta Proszowice.
3. dane osobowe przetwarzane są w systemie papierowym,
4. kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz i poprawiania,
5. dane osobowe pozyskiwane w procesie naboru wynikają z przepisów art. 221 Kodeksu Pracy, dodatkowe dane osobowe kandydat podaje w sposób dobrowolny.