RSS
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Projekty
Zadanie finansowane ze środków WFOŚiGW w Krakowie
Erasmus +
Znajdujesz się w:  Strona główna > Urząd Gminy i Miasta > Ogłoszenia o pracę

Ogłoszenia o pracę

 
2021-07-07

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. budżetu w Wydziale Finansowo - Księgowym w Urzędzie Gminy i Miasta Proszowice

Herb Gminy

Burmistrz Gminy i Miasta Proszowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. budżetu w Wydziale Finansowo - Księgowym w Urzędzie Gminy i Miasta Proszowice (1 etat).

I. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy i Miasta Proszowice, ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice.

II. Określenie stanowiska urzędniczego:

Inspektor ds. budżetu w wymiarze 1 etat (40 godzin tygodniowo).

III. Wymagania niezbędne:

1. Spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych:

1) obywatelstwo polskie,

2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku objętym naborem: ekonomia, finanse, rachunkowość,

3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

4) brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5) nieposzlakowana opinia,

6) co najmniej 2 letni staż pracy w jednostkach administracji publicznej na stanowisku związanym z naborem, lub wykonywanie co najmniej 2 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na dany stanowisku pracy,

2. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

3. Kandydat powinien spełniać zgodnie z art. 54 ustawy o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 305 z późn. zm.) następujące wymagania:

1) ukończył ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada, co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,

2) ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada, co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości.

3) Nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.

IV. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:

1. Znajomość podstawowych zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo zamówień publicznych oraz rozporządzenie w sprawie sprawozdawczości budżetowej.

2. Znajomość zasad ochrony danych osobowych.

3. Znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych.

4. Wiedza i umiejętności do prowadzenia księgowości komputerowej i samodzielnej obsługi programu komputerowego do prowadzenia księgowości.

5. Znajomość przepisów: m.in. z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, o rachunkowości, prawo zamówień publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, umiejętność sporządzania sprawozdań z zakresu dochodów budżetu i Budżetu oraz bilansów budżetowych, analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia.

6. Znajomość i umiejętność wykorzystania programów komputerowych z pakietu MS Office (Word i Excel) a w szczególności w zakresie oprogramowania finansowo – księgowego.

7. Cechy osobowości takie jak: terminowość, komunikatywność, sumienność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizacji czasu pracy, rzetelność, odpowiedzialność.

V. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

1. Prowadzenie komputerowo ewidencji analitycznej i syntetycznej budżetu gminy w zakresie dochodów gminy oraz organu:

- kompletowanie i dekretowanie dokumentów finansowo-księgowych dotyczących dochodów budżetu gminy oraz organu,

- prowadzenie urządzeń analitycznych do dochodów gminy z wyjątkiem podatków,
czynszów i innych opłat lokalnych prowadzonych analitycznie przez innych pracowników gminy.

2. Komputerowe prowadzenie rejestru zbiorowego wpłat podatkowych, czynszów i innych opłat lokalnych prowadzonych analitycznie przez innych pracowników gminy.

3. Bieżące i systematyczne uzgadnianie sald na rachunkach bankowych oraz sald na kontach rozrachunkowych.

4. Bieżące ustalenia i likwidacja należności budżetowych w zakresie prowadzonej księgowości analitycznej z wyjątkiem wpłat podatkowych, czynszów i innych opłat lokalnych prowadzonych analitycznie przez innych pracowników gminy.

5. Bieżąca realizacja należności i zobowiązań.

6. Miesięczne uzgadnianie obrotów księgowych pomiędzy poszczególnymi urządzeniami analityczno-syntetycznymi, miesięczne zamykanie tych urządzeń.

7. Sporządzanie okresowych, miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych zbiorczych sprawozdań z wykonania budżetu i organu.

8. Przygotowanie i sporządzenie dokumentów finansowych w sprawie zamknięcia roku budżetowego - przygotowanie danych do sporządzenia sprawozdań rocznych, w tym również sporządzenie inwentaryzacji z zakresu prowadzonych kont dochodów i organu.

9. Prowadzenie ewidencji analitycznej kredytów, pożyczek i obligacji zaciąganych przez gminę.

10. Bieżąca i systematyczna współpraca z pracownikami gminy.

11. Samokształcenie i doskonalenie się poprzez zapoznanie się z bieżącymi przepisami:

- Ustawa o rachunkowości,

- Ustawa o samorządzie gminnym,

- Ustawa o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,

- Ustawa o finansach publicznych,

- Ustawa o opłacie skarbowej,

- Przepisy unijne oraz krajowe w zakresie ochrony danych osobowych.

VI. Informacje dodatkowe:

1. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym,
w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy).

2. W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Przewiduje się zawarcie kolejnej, umowy na czas określony lub na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.

3. W pozostałych przypadkach umowę o pracę zawiera się na czas określony (3 miesiące). Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy, na czas określony lub na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.

VII. Wymagane dokumenty:

1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, opatrzony klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy wykraczających poza dane wymagane przepisami art. 221 Kodeksu Pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji na stanowisko inspektora ds. budżetowych w UGiM Proszowice zgodnie z Rozporządzeniem parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016 nr 119, s. 1 z późn. zm. ) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019, poz. 1282 t.j. z późn. zm.)”.

2. Kopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i kopie dotychczasowych świadectw pracy.

3. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

4. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.

5. Oświadczenie o stanie zdrowia, potwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na określonym stanowisku.

6. Adres do korespondencji lub numer telefonu w celu ułatwienia kontaktu z kandydatem.

7. Zgodność z oryginałem kopii dokumentów potwierdza własnoręcznym podpisem kandydat.

8. W miesiącu czerwcu 2021 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w Urzędzie Gminy i Miasta Proszowice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi więcej niż 6 %.

9. Ofertę z wymaganymi dokumentami kandydaci winni składać w zamkniętych kopertach z  dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Inspektor ds. budżetu w Wydziale Finansowo – Księgowym w Urzędzie Gminy i Miasta Proszowice  drogą pocztową na adres: Urząd Gminy i Miasta Proszowice 32 - 100 Proszowice ul.3 Maja 72 lub osobiście w kadrach Urzędu Gminy i Miasta – I. piętro pokój nr 52.

10. Termin składania ofert: upływa dnia 19 lipca 2021 r. do godz. 10.00 – liczy się data wpływu.  

11. Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

12. Nadesłanych ofert nie odsyłamy. Oferty, które nie zostały zakwalifikowane do zatrudnienia zostanną poddane komisyjnemu zniszczeniu w okresei nie dłuższym niż 3 miesiące.

13. Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie 19 czerwca 2021 r. o godz. 10.10 w Urzędzie Gminy i Miasta Proszowice w pokoju 54, I piętro.

14. Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 12 386 18 35.

15. Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Lista kandydatów spełniających warunki formalne zostanie umieszczona na stronie Gminy i Miasta Proszowice www.proszowice.pl oraz stronie podmiotowej BIP: https://bip.malopolska.pl/ugimproszowice. w zakładce „Ogłoszenie o pracę”.

Obowiązek informacyjny:

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy i Miasta Proszowice reprezentowany przez Burmistrza Gminy i Miasta Proszowice,

2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - Pan Damian Król, tel. 12 385 12 23, e-mail: iodo@proszowice.pl,

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.

4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji nie dłuższy niż 3 miesiące a następnie poddane zniszczeniu,

5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące w procesie rekrutacji,

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych,

8) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne - wyłącznie na potrzeby rekrutacji,

9) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.


Załączniki:
  1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wersja DOC)
  2. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wersja DOC)
  3. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych (wersja DOC)
  4. Oświadczenie dla kandydata ubiegającego się o pracę dotyczące stanu zdrowia pozwalającemu na wykonywanie pracy na stanowisku w ogłoszeniu o naborze (wersja DOC)
  5. Oświadczenie dla kandydata ubiegającego się o pracę w Urzędzie Gminy i Miasta Proszowice dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystania wizerunku (wersja DOC)
  6. Klauzula informacyjna (wersja DOC)
Wprowadził: Dominik Ochęduszko
 
Harmonogram odbioru odpadów
Portal Interesanta
Bezdomne zwierzęta
Strefa Płatnego Parkowania
poprzedni miesiąc
następny miesiąc
pn wt śr czw pt so nd
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
esesja
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Profil Zaufany ePUAP
Biuro Obsługi Interesanta - Dziennik Podawczy
BIP
ESP
Baza firm
Fotogaleria
Wodociągi Proszowickie
Zimowe utrzymanie dróg
System Informacji Przestrzennej
Baza Aktów Własnych
Zapłać Kartą lub Telefonem
SISMS -BLISKO
e-Usługi
Baza Noclegowa
Dopisz lub wypisz z listy subskrybentów
Jeżeli chcesz być informowany o aktualnościach w serwisie, podaj swój adres e-mail.
dopiszwypisz
Klauzula na temat danych osobowych
Monitor Polski
Dziennik Ustaw
Prokopara
Małopolska. Tutaj się inwestuje.
Szpital
Policja
Powiat Proszowicki
Powiatowy Urząd Pracy
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Proszowicach
Województwo Małopolskie
Licznik odwiedzin:
 286 556 
Urząd Gminy i Miasta Proszowice, 3 Maja 72, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel.: 12 386 10 05, fax: 12 386 15 55, email: um@proszowice.pl, NIP: 682-10-90-177
Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8 Strona zgodna z WCAG 2.0 AA
projekt i hosting: INTERmedi@
zarządzane przez: CMS - SPI