RSS
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Projekty
Zadanie finansowane ze środków WFOŚiGW w Krakowie
Erasmus +
Znajdujesz się w:  Strona główna > Urząd Gminy i Miasta > Ogłoszenia o pracę

Ogłoszenia o pracę

 
2021-09-24

Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze: Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

Herb Gminy Proszowice 

Burmistrz Gminy i Miasta Proszowice
ogłasza nabór na wolne kierownicze
stanowisko urzędnicze:
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

I. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy i Miasta Proszowice, ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice.

II. Określenie stanowiska urzędniczego:

Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, ½ etatu (20 godzin tygodniowo).

Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:

III. Wymagania niezbędne (formalne):

1. Obywatelstwo polskie.

2. Nieposzlakowana opinia.

3. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.

4. Nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

5. Posiada:

a) dyplom ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub,

b) dyplom potwierdzający ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą, o którym mowa w art. 326 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 478 z późn. zm.), albo uznany za równoważny polskiemu dyplomowi potwierdzającemu uzyskanie tytułu zawodowego magistra zgodnie z art. 327 ust. 1 tej ustawy lub,

c) dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji.

6. Posiadanie łącznie co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub roczny staż pracy w Urzędzie Stanu Cywilnego.

Osoby, które nie spełniają wszystkich wymagań formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.

IV. Wymagania dodatkowe:

1. Znajomość przepisów ustaw: prawo o aktach stanu cywilnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, ustawy o ewidencji ludności, kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na tym stanowisku pracy, kodeksu cywilnego, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

2. Umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, Internet, poczta elektroniczna, elektroniczny obieg dokumentów), znajomość systemu rejestrów państwowych i aplikacji „ŹRÓDŁO”, umiejętność analitycznego myślenia, zdolność do pracy pod presją czasu, kreatywność, umiejętność selekcji informacji.

V. Zakres zadań wykonywanych na stanowiskuZastępca Urzędu Stanu Cywilnego:

1. Prowadzenie rejestru urodzeń, małżeństw i zgonów oraz sporządzanie z tych zdarzeń aktów stanu cywilnego w aplikacji wspierającej System Rejestrów Państwowych „ŹRÓDŁO”.

2. Prowadzenie dokumentacji akt zbiorowych do wymienionych wyżej zadań (kompletowanie, zabezpieczenie i przechowywanie).

3. Sporządzanie i wydawanie odpisów skróconych, zupełnych, wielojęzycznych aktów stanu cywilnego.

4. Przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawie zmiany imion i nazwisk.

5. Prowadzenie szczególnego trybu rejestracji stanu cywilnego (transkrypcja, odtworzenie, rejestracja zdarzeń, które nastąpiły poza granicami RP).

6. Uzupełnianie, prostowanie treści aktów stanu cywilnego oraz dokonywanie zmian w aktach stanu cywilnego w oparciu o decyzje, postanowienia, orzeczenia innych organów.

7. Przyjmowanie oświadczeń o uznaniu dziecka, nadaniu dziecku nazwiska męża matki, o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa (rozwód).

8. Przyjmowanie zapewnień do zawarcia związku małżeńskiego, gromadzenie wymaganych dokumentów, przyjmowanie oświadczeń co do noszonych nazwisk po zawarciu małżeństwa, ustalanie terminu ślubu, uroczyste przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński, sporządzanie aktu małżeństwa, wydawanie odpisów z aktów małżeństwa.

9. Wydawanie zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa (małżeństwo konkordatowe).

10. Wydawanie zezwoleń na zawarcie małżeństwa przed upływem ustawowego terminu, przyjmowanie podań dokumentów – dowodów.

11. Wydawanie zaświadczeń stwierdzających, że obywatel Polski posiada zdolność prawną do zawarcia związku małżeńskiego za granicą (przyjęcie podania, dokumentów oraz zapewnienia).

12. Wydawanie zaświadczeń o stanie cywilnym oraz o zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego danych dotyczących wskazanej osoby.

13. Sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu USC.

14. Prowadzenie archiwum USC.

15. Występowanie do sądu w sprawach unieważnienia, sprostowania lub ustalenia treści aktu stanu cywilnego.

16. Sporządzanie wniosków (w oparciu o akty małżeństw) o przyznanie przez Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej medali ”Za długoletnie pożycie małżeńskie”.

17. Organizowanie jubileuszy 50-lecia pożycia małżeńskiego i 100-lecia urodzin. 18. Prowadzenie korespondencji z placówkami dyplomatycznymi poza granicami kraju w sprawach dokumentów stanu cywilnego.

VI. Zadania okresowe:

1. Prowadzenie archiwum zakładowego urzędu stanu cywilnego.

2. Przekazywanie ksiąg 100-letnich do Archiwum Państwowego.

3. Przygotowanie dokumentacji do wystąpienia o nadanie medali „za długoletnie pożycie małżeńskie”.

VII. Informacja o warunkach pracy:

1. Forma zatrudnienia - umowa o pracę, w wymiarze 1/2 etatu, zawarta zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o pracownikach samorządowych.

2. Brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.

3. Czas pracy: niepełny wymiar – 20 godzin tygodniowo (½ etatu).

4. Wynagrodzenie zasadnicze: 2.100,00 zł/brutto.

VIII. Wymagane dokumenty:

1. kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie, z dokładnym przebiegiem pracy zawodowej (podpisany odręcznie),

2. oświadczenie o niekaralności (podpisany odręcznie),

3. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do wykonywania czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych (podpisany odręcznie),

4. oświadczenie o niepodleganiu prawomocnemu wyrokowi sądowemu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (podpisany odręcznie),

5. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii (podpisany odręcznie),

6. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań (podpisany odręcznie),

7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (podpisany odręcznie).

W celu ułatwienia kontaktu z kandydatem oferta powinna zawierać dane kontaktowe niezbędne do poinformowania kandydata o dalszym postępowaniu konkursowym.

Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem przez co należy rozumieć kserokopię dokumentu zawierającą klauzulę „za zgodność z oryginałem” umieszczoną na każdej stronie dokumentu wraz z datą i czytelnym podpisem kandydata.

Brak wymaganego podpisu kandydata bądź poświadczenia dokumentu za zgodność z oryginałem dyskwalifikuje ofertę z dalszej procedury naboru.

W miesiącu sierpniu 2021 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w Urzędzie Gminy i Miasta Proszowice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi więcej niż 6 %.

Ofertę z wymaganymi dokumentami kandydaci winni składać w zamkniętych kopertach z  dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, drogą pocztową na adres: Urząd Gminy i Miasta Proszowice 32 - 100 Proszowice ul. 3 Maja 72 lub osobiście w kadrach Urzędu Gminy i Miasta – I. piętro pokój nr 52.

Termin składania ofert: upływa dnia 5 października 2021 r. do godz. 10:00 – liczy się data wpływu.

Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Nadesłanych ofert nie odsyłamy, zostaną zniszczone po okresie 3 miesięcy.

Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie 5 października 2021 r. o godz. 10:10 w Urzędzie Gminy  i Miasta Proszowice w pokoju 54, I piętro.

Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 12 386 18 35.

Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Lista kandydatów spełniających warunki formalne zostanie umieszczona na stronie Gminy i Miasta Proszowice www.proszowice.pl oraz stronie podmiotowej  BIP: https://bip.malopolska.pl/ugimproszowice. w zakładce „Ogłoszenie o pracę”.

Obowiązek informacyjny:

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy i Miasta Proszowice reprezentowany przez Burmistrza Gminy i Miasta Proszowice,

2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - Pan Damian Król, tel. 12 385 12 23, e-mail: iodo@proszowice.pl,

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.

4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji nie dłuższy niż 3 miesiące a następnie poddane zniszczeniu,

5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące w procesie rekrutacji,

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych,

8) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne - wyłącznie na potrzeby rekrutacji,

9) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

Burmistrz Gminy i Miasta Proszowice
Grzegorz Cichy


Załączniki:
Wprowadził: Dominik Ochęduszko
 
Harmonogram odbioru odpadów
Portal Interesanta
Bezdomne zwierzęta
Strefa Płatnego Parkowania
poprzedni miesiąc
następny miesiąc
pn wt śr czw pt so nd
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
esesja
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Profil Zaufany ePUAP
Biuro Obsługi Interesanta - Dziennik Podawczy
BIP
ESP
Baza firm
Fotogaleria
Wodociągi Proszowickie
Zimowe utrzymanie dróg
System Informacji Przestrzennej
Baza Aktów Własnych
Zapłać Kartą lub Telefonem
SISMS -BLISKO
e-Usługi
Baza Noclegowa
Dopisz lub wypisz z listy subskrybentów
Jeżeli chcesz być informowany o aktualnościach w serwisie, podaj swój adres e-mail.
dopiszwypisz
Klauzula na temat danych osobowych
Monitor Polski
Dziennik Ustaw
Prokopara
Małopolska. Tutaj się inwestuje.
Szpital
Policja
Powiat Proszowicki
Powiatowy Urząd Pracy
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Proszowicach
Województwo Małopolskie
Licznik odwiedzin:
 286 556 
Urząd Gminy i Miasta Proszowice, 3 Maja 72, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel.: 12 386 10 05, fax: 12 386 15 55, email: um@proszowice.pl, NIP: 682-10-90-177
Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8 Strona zgodna z WCAG 2.0 AA
projekt i hosting: INTERmedi@
zarządzane przez: CMS - SPI