RSS
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Projekty
Zadanie finansowane ze środków WFOŚiGW w Krakowie
Erasmus +
Znajdujesz się w:  Strona główna > Urząd Gminy i Miasta > Ogłoszenia o pracę

Ogłoszenia o pracę

 
2016-04-12

Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze - 1 etat

 SKP.210.1.2016

OGŁOSZENIE

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

w Urzędzie Gminy i Miasta w Proszowicach

 

I. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy i Miasta Proszowice, ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice

II. Określenie stanowiska urzędniczego:

Inspektor ds. budżetu w wymiarze pełnego etatu w Wydziale Finansowo- Księgowym.

III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem pracy

1. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:

a) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U z 2014 r., poz.1202)

b) ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe w zakresie Rachunkowości lub Finansów i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,

2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:

a) znajomość podstawowych zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy prawo zamówień publicznych,

b) znajomość zasad ochrony danych osobowych,

c) znajomość zasad księgowości budżetowej w zakresie dochodów budżetowych oraz budżetu, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,

d) wiedza i umiejętności do prowadzenia księgowości komputerowej i samodzielnej obsługi programu komputerowego do prowadzenia księgowości,

e) znajomość przepisów: m.in. z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, o rachunkowości, prawo zamówień publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, umiejętność sporządzania sprawozdań z zakresu dochodów budżetu i Budżetu oraz bilansów budżetowych, analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,

f) znajomość i umiejętność wykorzystania programów komputerowych z pakietu MS Office (Word i Excel), a w szczególności w zakresie oprogramowania finansowo – księgowego,

g) predyspozycje do pracy na stanowisku urzędniczym oraz do pracy w zespole, umiejętność organizacji i współpracy zasobami ludzkimi.

h) cechy osobowości takie jak: komunikatywność, sumienność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizacja czasu pracy, rzetelność, odpowiedzialność.

IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy.

1.Prowadzenie komputerowo ewidencji urządzeń analitycznych i syntetycznych dla budżetu gminy,

- kompletowanie i dekretowanie dokumentów finansowo-księgowych dotyczących dochodów budżetu gminy,

- prowadzenie urządzeń analitycznych do dochodów gminy wyjątkiem podatków i czynszów,

2. Komputerowe prowadzenie rejestru zbiorowego wpłat podatkowych,

3. Bieżące i systematyczne uzgadnianie sald na rachunkach bankowych oraz sald na kontach rozrachunkowych,

4. Bieżące ustalenia i likwidacja należności budżetowych w zakresie prowadzonych agend,

5. Bieżąca realizacja należności i zobowiązań,

6. Miesięczne uzgadnianie obrotów księgowych pomiędzy poszczególnymi urządzeniami analityczno-syntetycznymi, miesięczne zamykanie tych urządzeń,

7. Sporządzanie okresowych, miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych zbiorczych sprawozdań z wykonania budżetu,

8. Przygotowanie i sporządzanie dokumentów finansowych w sprawie zamknięcia rokubudżetowego:

- przygotowanie danych do sporządzania sprawozdań rocznych,

9. Bieżąca i systematyczna współpraca z pracownikami księgowości budżetowej i podatkowej

10.Prowadzenie ewidencji analitycznej kredytów, pożyczek i obligacji zaciąganych przez Urząd, oraz obsługa związana z ich spłatami,

11. Samokształcenie i doskonalenie się poprzez zapoznanie się z bieżącymi przepisami:

- Ustawa o rachunkowości

- Ustawa o samorządzie gminnym

- Ustawa o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,

- Ustawa o finansach publicznych,

- Ustawa o opłacie skarbowej,

- Ustawa o ochronie danych osobowych.

V. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1) praca jednozmianowa w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta Proszowice.

2) praca z komputerem.

VI. Wymagane dokumenty:

1. list motywacyjny

2. życiorys (CV),

3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4. kopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i kopie dotychczasowych
świadectw pracy,

6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni
praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

8. adres do korespondencji oraz numer telefonu.

VII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

Wymagane dokumenty (z oznaczeniem nadawcy) należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta Proszowice, ul.3 Maja 72 i piętro, pok. 52 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora” do dnia 25 kwietnia 2016 r. do godz. 15:00.

lub

przesłać pocztą do dnia 25 kwietnia 2016 r. – (decyduje data wpływu do urzędu)

na adres:

Urząd Gminy i Miasta Proszowice

ul.3 Maja 72

32-100 Proszowice

z dopiskiem: „ Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora”

Dodatkowe informacje pod nr tel. 12 386 18 35.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.małopolska.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy i Miasta Proszowice.

IX. Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy i Miasta w Proszowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, przekroczył 6 %.

W związku z powyższym nie ma zastosowania zasada pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym określona w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych.

Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.

- Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

- Kandydaci, których dokumenty nie spełniają wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.

- Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.

- Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane, za ich zgodą, na zasadach określonych w odrębnych przepisach.

- W przypadku unieważnienia naboru, złożone dokumenty kandydatów są wydawane  ich nadawcom albo komisyjnie niszczone po upływie miesiąca od daty unieważnienia naboru.

O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani osobiście.

Wprowadził: Damian Król
 
Harmonogram odbioru odpadów
Portal Interesanta
Bezdomne zwierzęta
Strefa Płatnego Parkowania
poprzedni miesiąc
następny miesiąc
pn wt śr czw pt so nd
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
esesja
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Profil Zaufany ePUAP
Biuro Obsługi Interesanta - Dziennik Podawczy
BIP
ESP
Baza firm
Fotogaleria
Wodociągi Proszowickie
Zimowe utrzymanie dróg
System Informacji Przestrzennej
Baza Aktów Własnych
Zapłać Kartą lub Telefonem
SISMS -BLISKO
e-Usługi
Baza Noclegowa
Dopisz lub wypisz z listy subskrybentów
Jeżeli chcesz być informowany o aktualnościach w serwisie, podaj swój adres e-mail.
dopiszwypisz
Klauzula na temat danych osobowych
Monitor Polski
Dziennik Ustaw
Prokopara
Małopolska. Tutaj się inwestuje.
Szpital
Policja
Powiat Proszowicki
Powiatowy Urząd Pracy
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Proszowicach
Województwo Małopolskie
Licznik odwiedzin:
 286 556 
Urząd Gminy i Miasta Proszowice, 3 Maja 72, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel.: 12 386 10 05, fax: 12 386 15 55, email: um@proszowice.pl, NIP: 682-10-90-177
Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8 Strona zgodna z WCAG 2.0 AA
projekt i hosting: INTERmedi@
zarządzane przez: CMS - SPI