Sekcja I: Instytucja zamawiająca I.1) Nazwa i adresy Gmina Proszowice ul. 3 Maja 72 Proszowice 32-100 Polska Osoba do kontaktów: Małgorzata Kwiatkowska Tel.: +48 123861005 E-mail: um@proszowice.pl Faks: +48 123861555 Kod NUTS: PL21 Adresy internetowe: Główny adres: www.proszowice.pl I.2) Wspólne zamówienie I.3) Komunikacja Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.proszowice.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres: Gmina Proszowice ul. 3 Maja 72 Proszowice 32-100 Polska Osoba do kontaktów: Małgorzata Kwiatkowska Tel.: +48 123861235 E-mail: um@proszowice.pl Faks: +48 123861515 Kod NUTS: PL21 Adresy internetowe: Główny adres: www.proszowice.pl I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej Organ władzy regionalnej lub lokalnej I.5) Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne Sekcja II:
Przedmiot II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa: Odbieranie i zagospodarowanie w roku 2017 odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie gminy Proszowice. Numer referencyjny: ROŚ.271.1.2016
II.1.2) Główny kod CPV 90500000
II.1.3) Rodzaj zamówienia Usługi
II.1.4) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie w roku 2017 odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie gminy Proszowice, a także wyposażenie nieruchomości w pojemniki i worki do zbierania odpadów. Liczba nieruchomości położonych na terenie gminy Proszowice, na których zamieszkują mieszkańcy, wynosi 3 281, w tym 3 236 nieruchomości jednorodzinnych i 45 wielorodzinnych. Liczba mieszkańców zamieszkujących ww. nieruchomości, wg stanu na dzień 30 września 2016 r. na podstawie złożonych deklaracji, wynosi 14 512 osoby, w tym 9 212 osób zamieszkałych na terenach wiejskich i 5 300 osób zamieszkałych na terenie miasta Proszowice. Selektywną zbiórkę odpadów zadeklarowało 6 970 osób.
II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość II.1.6) Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL21 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Teren Gminy Proszowice.
II.2.4) Opis zamówienia: Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do odbierania i zagospodarowania w całym okresie wykonywania usługi (1 rok) wynosi: — odpady zmieszane – 2 400 Mg, — odpady zebrane selektywnie (papier, tektura, tworzywa sztuczne, szkło, metale, opakowania wielomateriałowe) – 500 Mg, — odpady budowlane i rozbiórkowe – 180 Mg, — odpady zielone i biodegradowalne – 200 Mg, — odpady wielkogabarytowe, meble, opony, zużyty sprzętu elektryczny i elektroniczny nie zawierający substancji niebezpiecznych – 100 Mg, — odpady niebezpieczne, baterie, akumulatory, leki, chemikalia, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny zawierający substancje niebezpieczne – 23 Mg, — popiół z palenisk domowych – 400 Mg.
Szacunkowa ilość pojemników, w które należy wyposażyć nieruchomości jednorazowo, wy-nosi: — do zbierania odpadów zmieszanych: 120 l – 3 000 szt., 240 l – 1 000 szt., 1100 l – 100 szt., — do selektywnej zbiórki odpadów: 1100 l – 90 szt. Szacunkowa ilość worków o pojemności 120 l do selektywnej zbiórki odpadów, w które należy wyposażać nieruchomości systematycznie, zgodnie z zapotrzebowaniami zgłaszanymi przez właścicieli nieruchomości, w okresie jednego roku wynosi 74 000 szt. Wykonawca obowiązany będzie przekazywać odebrane zmieszane odpady komunalne oraz odpady zielone bezpośrednio do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, a selektywnie zebrane odpady komunalne bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z 14.12.2012 o odpadach (Dz.U. 2013 poz. 21, z późna. zm.).
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) odpowiedzialnej za realizację przedmiotu umowy
2) kierowców pojazdów przystosowanych do odbierania odpadów komunalnych 3) obsługi pojazdów (ładowaczy) przystosowanych do odbierania odpadów.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności / Waga: 40 % Cena - Waga: 60 %
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/01/2017 Koniec: 31/12/2017 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14) Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1) Warunki udziału
III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
1) Posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wynikające z przepisów art. 9b i 9c ustawy z 13.9.1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
2) Posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie transportu odpadów, wynikające z przepisów art. 233 ustawy z 14.12.2012 o odpadach, 3) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 8 ustawy. [Lista oświadczeń i dokumentów jest zawarta w SIWZ (dotyczy także pkt III.1.3), z uwagi na ograniczenie liczby znaków w formularzu sprostowania ogłoszenia, a także liczby znaków w stosownych polach podstawowego ogłoszenia o zamówieniu.]
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na odbieraniu i zagospodarowaniu – w okresie co najmniej dwunastu kolejnych miesięcy – odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych przez co najmniej 12 000 mieszkańców.
III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych III.2) Warunki dotyczące zamówienia III.2.1) Informacje dotyczące określonego zawodu III.2.2) Warunki realizacji umowy: III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia Sekcja IV: Procedura IV.1) Opis IV.1.1) Rodzaj procedury Procedura otwarta IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4) Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6) Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2) Informacje administracyjne
IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 25/11/2016 Czas lokalny: 10:00
IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: Polski
IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 23/01/2017
IV.2.7) Warunki otwarcia ofert Data: 25/11/2016 Czas lokalny: 11:00
Miejsce: Urząd Miasta i Gminy Proszowice, ul. 3 Maja 72, Proszowice, sala nr 8 (parter).
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3) Informacje dodatkowe:
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17a Warszawa 02-676 Polska Tel.: +48 224587840 Faks: +48 224587800 Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Dokładne terminy określone są w art. 182 ustawy Pzp.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17a Warszawa 02-676 Polska Tel.: +48 224587840 Faks: +48 224587800 Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15/10/2016
Do pobrania:
SIWZ i załączniki (plik spakowany)