RSS
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Projekty
Zadanie finansowane ze środków WFOŚiGW w Krakowie
Erasmus +
Znajdujesz się w:  Strona główna > Urząd Gminy i Miasta > Ogłoszenia o pracę

Ogłoszenia o pracę

 
2018-01-31

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko - Podinspektor ds. księgowości w Centrum Obsługi Oświaty (1 etat)

 OGŁOSZENIE
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze|
w Centrum Obsługi Oświaty w Proszowicach

 

I. Nazwa i adres jednostki:

Centrum Obsługi Oświaty w Proszowicach, ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice

II. Określenie stanowiska urzędniczego:

Podinspektor ds. księgowości w wymiarze pełnego etatu

III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem pracy

1. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:

1) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U z 2016 r., poz. 902)
2) wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym w dziedzinie nauk ekonomicznych
3) doświadczenie zawodowe – min. 2 lata pracy w służbach finansowo - księgowych

4) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.

5) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa karno-skarbowe

6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku

7) nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:

1. Znajomość przepisów w zakresie rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz szczególnych rozporządzeń do ustawy o finansach publicznych:
1) ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U z 2016 r. poz.1047),
2) ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2077
z późn. zm.),
3) ustawa z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz.168 z późn.zm.).

2. Znajomość przepisów dotyczących prowadzenia ewidencji księgowej, klasyfikacji budżetowej:
1) rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 13.09.2017 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 760 z późn.zm.),

2) rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych (t.j. Dz. U. z 2017 poz.1911 z późn.zm.),

3. znajomość przepisów dotyczących sporządzania sprawozdawczości budżetowej:
1) rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 16 stycznia 2014 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.1015),
2) rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 4 marca 2010 r. w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz.1773).

4.  Znajomość podstawowych zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy prawo zamówień publicznych,
5. Znajomość zasad ochrony danych osobowych,
6. Znajomość zasad księgowości budżetowej w zakresie dochodów budżetowych oraz budżetu, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,
7. Znajomość sporządzania sprawozdań budżetowych  w zakresie operacji finansowych
8. Praktyczne umiejętności księgowania operacji gospodarczych w programie komputerowym oraz sporządzania dokumentów księgowych
9. Znajomość i umiejętność wykorzystania programów komputerowych z pakietu MS Office (Word i Excel),
10.Predyspozycje do pracy na stanowisku urzędniczym oraz do pracy w zespole, umiejętność organizacji i współpracy.
11. Cechy osobowości takie jak: komunikatywność, sumienność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizacji czasu pracy, rzetelność, odpowiedzialność.

IV. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy.

1. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej w układzie klasyfikacji budżetowej.
2. Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działań wymienionych w pkt 1.

V. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1) praca jednozmianowa w siedzibie Centrum Obsługi Oświaty w Proszowicach.
2) praca z komputerem.

VI. Wymagane dokumenty:

1.list motywacyjny
2. życiorys (CV)
3.kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, z klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy  dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia  29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016, poz. 922 ) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2016, poz. 902 z późn. zm.)";
4. kopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i kopie dotychczasowych świadectw pracy,
5. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

6. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań.
7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
8. w celu ułatwienia kontaktu z kandydatem oferta powinna zawierać dane adresowe i telefoniczne niezbędne do poinformowania kandydata o dalszym postępowaniu konkursowym.

Zgodność z oryginałem kopii dokumentów potwierdza własnoręcznym podpisem kandydat.

W miesiącu grudniu 2017 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w Centrum Obsługi Oświaty w Proszowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6 %. Centrum Obsługi Oświaty nie dysponuje pomieszczeniami przystosowanymi do korzystania przez osoby niepełnosprawne.

VII. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach (z oznaczeniem nadawcy) osobiście w siedzibie Centrum Obsługi Oświaty w Proszowicach, ul.3 Maja 72 parter, pok. 1 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ” do dnia 14 lutego 2018 r. do godz. 15:30 lub przesłać pocztą do dnia  14 lutego 2018 r. – (decyduje data wpływu do Centrum Obsługi Oświaty w Proszowicach ) na adres: Centrum Obsługi Oświaty w Proszowicach, ul.3 Maja 72, 32-100 Proszowice

z dopiskiem: „ Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora”

Termin składania ofert upływa 14 lutego 2018 r. do godz. 15,30.

Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Nadesłanych ofert nie odsyłamy.

Otwarcie kopert nastąpi komisyjnie w dniu 15 lutego 2018 r. o godz. 8,00 w Centrum Obsługi Oświaty w Proszowicach, pok. nr 1, parter.

Dodatkowe informacje pod nr tel. 12 386 22 02.

Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu zostaną poinformowani telefonicznie w dniu 15.02.2018 r. od godz. 10,00. Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu 16 lutego od godz. 10,00.

 Lista kandydatów spełniających warunki formalne zostanie umieszczona na stronie Gminy Proszowice www.proszowice.pl oraz na stronie podmiotowej BIP Centrum Obsługi Oświaty www.bip.malopolska.pl/zeokisportu  oraz na tablicy informacyjnej Centrum Obsługi Oświaty w Proszowicach.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Gminy Proszowice www.proszowice.pl, www.bip.malopolska.pl/zeokisportu oraz na tablicy informacyjnej Centrum Obsługi Oświaty w Proszowicach.

VIII. Informacje dodatkowe:

Zgodnie z art. 24 oraz art. 25 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 922) informujemy, iż:

1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Centrum Obsługi Oświaty w Proszowicach z siedzibą 32-100 Proszowice, ul. 3 Maja 72.

2. dane osobowe zbierane są wyłącznie na potrzeby naboru na stanowisko Podinspektora w Centrum Obsługi Oświaty w Proszowicach.

3. dane osobowe przetwarzane są w systemie papierowym,

4. kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz i poprawiania,

5. dane osobowe pozyskiwane w procesie naboru wynikają z przepisów art. 221 Kodeksu Pracy, dodatkowe dane osobowe kandydat podaje w sposób dobrowolny.

 

 

Wprowadził: Damian Król
 
Harmonogram odbioru odpadów
Portal Interesanta
Bezdomne zwierzęta
Strefa Płatnego Parkowania
poprzedni miesiąc
następny miesiąc
pn wt śr czw pt so nd
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
esesja
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Profil Zaufany ePUAP
Biuro Obsługi Interesanta - Dziennik Podawczy
BIP
ESP
Baza firm
Fotogaleria
Wodociągi Proszowickie
Zimowe utrzymanie dróg
System Informacji Przestrzennej
Baza Aktów Własnych
Zapłać Kartą lub Telefonem
SISMS -BLISKO
e-Usługi
Baza Noclegowa
Dopisz lub wypisz z listy subskrybentów
Jeżeli chcesz być informowany o aktualnościach w serwisie, podaj swój adres e-mail.
dopiszwypisz
Klauzula na temat danych osobowych
Monitor Polski
Dziennik Ustaw
Prokopara
Małopolska. Tutaj się inwestuje.
Szpital
Policja
Powiat Proszowicki
Powiatowy Urząd Pracy
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Proszowicach
Województwo Małopolskie
Licznik odwiedzin:
 286 556 
Urząd Gminy i Miasta Proszowice, 3 Maja 72, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel.: 12 386 10 05, fax: 12 386 15 55, email: um@proszowice.pl, NIP: 682-10-90-177
Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8 Strona zgodna z WCAG 2.0 AA
projekt i hosting: INTERmedi@
zarządzane przez: CMS - SPI