Projekt partnerski pt. „E-urzędy w województwie małopolskim” jest realizowany od 01.01.2018 r. do 31.03.2019 r. wspólnie przez następujące instytucje:
Euro Innowacje sp. z o.o. – Partner wiodący,
Gmina Borzęcin,
Gmina Brzesko,
Gmina Słaboszów,
Gmina Koniusza,
Gmina Miechów,
Gmina Oświęcim,
Gmina Proszowice,
Gmina Racławice,
CWA S.A.
Wartość projektu wynosi: 1 489 344,00 PLN, a dofinansowanie projektu z UE: 1 248 384,00 PLN.
Cel projektu
Poprawa efektywności i wzrost jakości świadczenia usług administracyjnych w 8 Urzędach JST z powiatów: brzeskiego, miechowskiego, proszowickiego i oświęcimskiego województwa małopolskiego objętych wsparciem w obszarze: podatków i opłat oraz zarządzania nieruchomościami poprzez integrację i modernizację Systemów Dziedzinowych i Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów, wdrożenie nowoczesnych rozwiązań zarządczych oraz podniesienie kompetencji 211 kadr w ramach 6 zad. Do 31.03.2019
Zadania zaplanowane w projekcie
Elektronizacja procesu obsługi dla podatków i opłat w urzędach JST, automatyzacja rozliczeń oraz poprawa dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy w 8 urzędach JST
Wdrożenie rozwiązań w 8 urzędach JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych oraz informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycję
Wdrożenie rozwiązań zarządczych w 8 urzędach JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta
Doskonalenie kompetencji 39 kadr z 8 urzędów JST w obszarze podatków i opłat
Doskonalenie kompetencji 36 kadr z 8 urzędów JST w obszarze zarządzania nieruchomościami
Doskonalenie kompetencji 136 kadr z 8 urzędów JST w obszarach niezbędnych dla poprawy efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi
Wskaźniki rezultatu zaplanowane w projekcie
Liczba jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające prace urzędu w obszarze obsługi podatkowej przedsiębiorców
Liczba jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze zarządzania nieruchomościami
Liczba jednostek samorządu terytorialnego, które dokonały elektronizacji procesu obsługi dla podatków i opłat, automatyzacji rozliczeń oraz poprawy dostępności do informacji w sposobie załatwienia i przebiegu sprawy (Zad. 1)
Liczba jednostek samorządu terytorialnego, w których poprawiony został dostęp do usług administracyjnych i informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje poprzez wdrożenie rozwiązań w ramach Zad. 2
Liczba jednostek samorządu terytorialnego, w których poprawiona została jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta poprzez wdrożenie rozwiązań zarządczych w ramach Zad. 3
Liczba pracowników samorządowych, którzy podnieśli kompetencje w obszarach: obsługi podatkowej, zarządzania nieruchomościami i z zakresu niezbędnego dla efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi (Zad. 4, 5, 6)
Urząd Gminy i Miasta Proszowice, 3 Maja 72, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel.: 12 386 10 05, fax: 12 386 15 55, email: um@proszowice.pl, NIP: 682-10-90-177