RSS
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Projekty
Zadanie finansowane ze środków WFOŚiGW w Krakowie
Erasmus +
Znajdujesz się w:  Strona główna > Urząd Gminy i Miasta > Ogłoszenia i obwieszczenia

Ogłoszenia i obwieszczenia

 
2018-01-24

Zapytanie ofertowe - Dowóz uczestników PWD

 

 Zapytanie ofertowe

 

Nazwa zamówienia:

Dowóz uczestników PWD

 

Zamawiający:

 

Beneficjent - GMINA PROSZOWICE

Realizator -  MIEJSKO GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PROSZOWICACH

ul. 3 Maja 72

32-100 Proszowice

 

telefon: (12) 386-22-12

telefaks: (12) 386-22-12

e-mail: aktywnaswietlica@gmail.com

www.proszowice. pl

 

 

Proszowice, STYCZEŃ 2018

 

I.

ZAMAWIAJĄCY:

 

Beneficjent - GMINA PROSZOWICE

Realizator -  MIEJSKO GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PROSZOWICACH

ul. 3 Maja 72

32-100 Proszowice

 

telefon: (0-12) 386-22-12

telefaks: (0-12) 386-22-12

e-mail: aktywnaswietlica@gmail.com

www.proszowice. pl

 

 

Niniejsze postępowanie prowadzone jest bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.  Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Z 2017 r., poz. 1579  z późniejszymi zmianami) na podstawie 
art. 4 pkt 8 cytowanej ustawy.

 

PWD – Placówka Wsparcia Dziennego

        

II.

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest transport uczestników PWD.  Usługa transportowa obejmuje w swoim zakresie trzy trasy odwozu dzieci po zajęciach PWD ok. godz 17,00.                                                                                                                                       Pierwsza trasa:     35 km                                                                                                      

Kościelec (32-100)- Koczanów  (32-100)-  Mysławczyce  (32-100)-  Przezwody  (32-100)-  Kościelec  (32-100).                                                                                                             

Druga trasa:          30 km                                                                                                                                     

Klimontów  (32-112)-  Czuszów  (32-107)- Kadzice  (32-107)-Stogniowice  (32-100)-  Klimontów  (32-112)Proszowice(32-100).                                                                                                             

Trzecia  trasa:35km:                                                                                                                       

Proszowice  (32-100) Posądza (32-100)- Makocice  (32-100)- Jazdowiczki  (32-100)- Opatkowice  (32-100) Klimontów(32-100) -  Jakubowice  (32-100) Bobin(32-100).      

 

Maksymalny regularny dzienny limit przewozu osób nie przekroczy 100km. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany każdej z tras.                                                                                        

 

Usługa trwać będzie od  stycznia 2018 r. do czerwca 2019 r. z przerwą wakacyjną na lipiec- sierpień 2018 r.  Obejmuje  dni tygodnia: od poniedziałku do piątku. Dla grupy 25 dzieci oraz nauczyciela sprawującego opiekę podczas odwozu ( opiekę zapewnia wykonawca). Wymagany bus  klimatyzowany dostosowany do przewozu dzieci w wieku szkolnym. Ilość miejsc siedzących- 26. Dostosowany do przewozu dzieci z niepełnosprawnością

 

Harmonogram dowozów będzie uzgodniony w dniu podpisania umowy. 

 

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Wybór Wykonawcy dokonany zostanie na podstawie złożonych ofert cenowych.

Za ofertę najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która spełnia wymagania określone przez Zamawiającego oraz przedstawia najkorzystniejsze kryteria.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania jeżeli oferta najkorzystniejsza przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

III 

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin realizacji całości przedmiotu zamówienia:  od  stycznia 2018 r. do czerwca 2019 r. z przerwą wakacyjną na lipiec- sierpień 2018 r. 

 

 

IV

WYMAGANIA  STAWIANE  WYKONAWCY

Wykonawca składający ofertę powinien posiadać kompetencje lub uprawnienia, zdolność techniczną lub zawodową, znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia.

      Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenia i dokumenty określone w części VII.

     

     O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:

    1) posiada uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego osób,

    2) wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 usługę polegającą na transporcie osób, o kilometrażu co najmniej  2500km.

     3) dysponuje co najmniej 3 busami o liczbie miejsc co najmniej 26 każdy, które odpowiadają wymaganym warunkom technicznym, określonych w  rozporządzeniu  Ministra  Infrastruktury z dnia 31 grudnia  2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, 

      4) dysponuje co najmniej trzema osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami,  co najmniej trzema osobami sprawującymi opiekę nad dziećmi posiadającymi kwalifikacje: przygotowanie pedagogiczne lub zaświadczenie o ukończenia kursu dla opiekunów wycieczek szkolnych,

5) posiadania aktualnego ubezpieczenia pojazdu, który wykorzystywany będzie do wykonywania zamówienia w zakresie ubezpieczenia OC oraz NW;

6) zapewnienia pojazdu zastępczego spełniającego wszelkie wymogi Zamawiającego opisane SIWZ, w przypadku wystąpienia awarii/uszkodzenia pojazdu wyznaczonego do realizacji zamówienia

7) wystawiania faktury z tytułu wykonywania zamówienia, uwzględniającej faktyczną ilość przebytych kilometrów, do piątego dnia każdego miesiąca, następującego po miesiącu, w którym zamówienie było wykonywane, z terminem płatności wynoszącym co najmniej 14 dni

8) prowadzenia zestawień, w których rejestrowane będą wyjazdy i ich trasy z dokładnym, tj. na podstawie odczytu licznika kilometrów, wskazaniem ilości przejechanych kilometrów, każdorazowo potwierdzonym własnoręcznym podpisem opiekuna osób przewożonych

 

 

V. WARUNKI WYKLUCZENIA

Wykonawca nie może być w żaden sposób powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

Przez powiązanie osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązanie między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi czynności związane z wyborem wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  • uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
  • pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

Powiązanie takie stanowi o wykluczeniu Wykonawcy z postępowania.

 

VI. ODRZUCENIE OFERTY

Odrzuceniu podlegają oferty:

  • których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
  • złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych 
    w zapytaniu ofertowym.
  • złożone oferty poprzez wykluczenie wykonawcy z postępowania.

 

VII

WYKAZ  DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ PRZEDŁOŻYĆ WYKONAWCY:

 

Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą:

a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

b) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 1.

c) Oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia.

d) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób,

e) wykazu wykonanych lub wykonywanych usług (zgodnie ze wzorem), o których mowa w części V, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z załączeniem dowodów potwierdzających, że te usługi  zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

f) wykazu pojazdów (według wzoru), o których mowa w części V i II dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia z podaniem modelu, nr rejestracyjnego, roku produkcji, daty przeglądu, liczby miejsc oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi pojazdami, 

g) wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie, o których mowa w części V; wykaz (według wzoru) powinien zawierać imię i nazwisko, zakres wykonywanych czynności, uprawnienia lub kwalifikacje do wykonywania usługi, oraz podstawę do dysponowania osobami.

Dokumenty sporządzone przez Wykonawcę powinny być własnoręcznie podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami rejestracji Wykonawcy czytelny podpis wskazujący imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli identyfikacji można dokonać w inny sposób (czytelnie napisane jest imię i nazwisko np. pieczęć imienna) -  dopuszczalna jest forma skrócona.

Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność  z oryginałem przez Wykonawcę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności  z oryginałem kserokopii dokumentów.

VIII

SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI,

OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie lub faksem.

Do   porozumiewania  się  z  Wykonawcami  uprawniona  jest  Zbigniew Rybinski nr Tel 12 386 16 40 w godz. urzędowania  8-15.

 

IX

OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.

Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości  cen.

Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w „Formularzu ofertowym" stanowiącym załącznik do niniejszego Zaproszenia.

Wszystkie ceny i kwoty powinny być podane z dokładnością do jednego grosza.

 

X

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. 1.      Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, napisana pismem maszynowym, komputerowym lub nieścieralnym atramentem, własnoręcznie podpisana (czytelny podpis lub podpis i czytelnie napisane imię i nazwisko, np. pieczęć imienna) przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy.
  2. 2.      Dla sporządzenia oferty  należy wykorzystać formularz „Oferta”.
  3. 3.      Jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocników, Wykonawca powinien dołączyć do oferty pełnomocnictwo, z treści którego wynika umocowanie do podpisania oferty przez pełnomocników.
  4. 4.      Wszelkie poprawki powinny być dokonane czytelnie i zaparafowane przez osoby podpisujące ofertę.
  5. 5.      Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Oferta nie może zawierać rozwiązań wariantowych, 
    w szczególności więcej niż jednej ceny.
  6. 6.      Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

 

XI

MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miasta i Gminy Proszowice ul. 3 Maja 72 32-100 Proszowice,,dziennik podawczy,  do dnia 01.02.2018 r. do godz. 12:30, co oznacza, że z upływem powyższego terminu oferta powinna fizycznie znaleźć się u Zamawiającego.

Zgodnie z art. 84 ust. 2 ustawy oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona składającemu ją Wykonawcy.

            Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego, tj.. Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Proszowicach ul.3 maja 72 32-100 Proszowice, sekretariat

w dniu 01.02.2018 r. o godz.13:00.

 

XII

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Wykonawca pozostanie związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert.

 

 

XIII

KRYTERIUM  OCENY  OFERT,  SPOSÓB  OCENY  OFERT

kryterium                                       waga

1) cena oferty                                 60%

2) termin płatności                         40%

 

Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów i ich wag określonych wyżej w następujący sposób:  według kryterium „cena oferty” ofercie zostaną przyznane punkty zgodnie ze wzorem:

pc = (cm/c) x 100 pkt,

gdzie cm oznacza najniższą cenę spośród cen wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu, zaś c oznacza cenę ocenianej oferty,

 

 według kryterium „termin płatności” ofercie zostaną przyznane punkty zgodnie ze wzorem:

pt = (t/tM) x 100 pkt,

 gdzie tM oznacza najdłuższy okres płatności spośród terminów płatności podanych we wszystkich ofertach, zaś t oznacza termin płatności podany w danej ofercie. Jeżeli najdłuższy termin płatności spośród terminów płatności podanych we wszystkich ofertach będzie dłuższy niż 30 dni, zamawiający przyjmie tM = 30 [dni]. Jeżeli termin płatności podany przez Wykonawcę w ofercie będzie dłuższy niż 30 dni, dla oceny ofert Zamawiający przyjmuje termin płatności równy 30 [dni]. Termin płatności podany przez Wykonawcę w ofercie nie może być krótszy niż 7 dni.

 

Ocenę oferty stanowić będzie liczba punktów (P) równa:

 

P = pc x 0,60 + pt x 0,40.

 

Ta spośród ofert, która uzyska największą liczbę punktów (która zostanie najwyżej oceniona), będzie ofertą najkorzystniejszą.

 

XIV

FORMALNOŚCI,  JAKIE  POWINNY  ZOSTAĆ  DOPEŁNIONE   PO  WYBORZE

OFERTY  W  CELU  ZAWARCIA  UMOWY

1.Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty.

2.Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający zawiadomi 
o miejscu i terminie zawarcia umowy.

3.Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie zobowiązany przekazać informacje niezbędne do przygotowania umowy, zgodnie ze wzorem umowy.

 

 

 XV

WZÓR UMOWY

Wzór umowy zawarty jest w Załączniku 2 do Zaproszenia do składania ofert.

 

 Załączniki:

1. Formularz  „OFERTA”,

2. Wzór Umowy

3. Formularz cenowy

4. Wykaz usług

5. Wykaz pojazdów

 

Proszowice, 23.01.2018 r.


 

Załączniki na stronie BIP

Wprowadził: Damian Król
 
Harmonogram odbioru odpadów
Portal Interesanta
Bezdomne zwierzęta
Strefa Płatnego Parkowania
poprzedni miesiąc
następny miesiąc
pn wt śr czw pt so nd
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
esesja
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Profil Zaufany ePUAP
Biuro Obsługi Interesanta - Dziennik Podawczy
BIP
ESP
Baza firm
Fotogaleria
Wodociągi Proszowickie
Zimowe utrzymanie dróg
System Informacji Przestrzennej
Baza Aktów Własnych
Zapłać Kartą lub Telefonem
SISMS -BLISKO
e-Usługi
Baza Noclegowa
Dopisz lub wypisz z listy subskrybentów
Jeżeli chcesz być informowany o aktualnościach w serwisie, podaj swój adres e-mail.
dopiszwypisz
Klauzula na temat danych osobowych
Monitor Polski
Dziennik Ustaw
Prokopara
Małopolska. Tutaj się inwestuje.
Szpital
Policja
Powiat Proszowicki
Powiatowy Urząd Pracy
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Proszowicach
Województwo Małopolskie
Licznik odwiedzin:
 286 556 
Urząd Gminy i Miasta Proszowice, 3 Maja 72, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel.: 12 386 10 05, fax: 12 386 15 55, email: um@proszowice.pl, NIP: 682-10-90-177
Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8 Strona zgodna z WCAG 2.0 AA
projekt i hosting: INTERmedi@
zarządzane przez: CMS - SPI