RSS
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Projekty
Zadanie finansowane ze środków WFOŚiGW w Krakowie
Erasmus +
Znajdujesz się w:  Strona główna > Urząd Gminy i Miasta > Ogłoszenia o pracę

Ogłoszenia o pracę

 
2019-04-05

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - Inspektor ds. budżetowych Urzędu Gminy i Miasta Proszowice

 

Ogłasza się nabór
na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora ds. budżetowych
w Wydziale Finansowo - Księgowym
w Urzędzie Gminy i Miasta Proszowice, ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice

 

I. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy i Miasta Proszowice, ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice.

II. Określenie stanowiska urzędniczego:

Inspektor ds. budżetu w wymiarze 1 etat (40 godzin tygodniowo)

Wynagrodzenie zasadnicze: 3.800,00 zł brutto (słownie: trzy tysiące osiemset złotych brutto).

1. Wymagania niezbędne:

1. Spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

2. Kandydat powinien spełniać zgodnie z art. 54 ustawy o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 z późn. zm.) następujące wymagania:

a) ukończył ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada, co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,

b) ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada, co najmniej
6-letnią praktykę w księgowości,

c) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;

d) nie był prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.

2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:

1) znajomość podstawowych zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz, ustawy prawo zamówień publicznych,

2) znajomość zasad ochrony danych osobowych,

3) znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,

4) wiedza i umiejętności do prowadzenia księgowości komputerowej i samodzielnej obsługi programu komputerowego do prowadzenia księgowości,

5) znajomość przepisów: m.in. z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, o rachunkowości, prawo zamówień publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, umiejętność sporządzania sprawozdań z zakresu dochodów budżetu i Budżetu oraz bilansów budżetowych analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,

6) znajomość i umiejętność wykorzystania programów komputerowych z pakietu MS Office (Word i Excel), a w szczególności w zakresie oprogramowania finansowo – księgowego,

7) cechy osobowości takie jak: komunikatywność, sumienność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizacji czasu pracy, rzetelność, odpowiedzialność.

III.   Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy.

1. Prowadzenie komputerowo ewidencji analitycznej i syntetycznej budżetu gminy,

- kompletowanie i dekretowanie dokumentów finansowo-księgowych dotyczących dochodów budżetu gminy,

- prowadzenie urządzeń analitycznych do dochodów gminy z wyjątkiem podatków i czynszów,

2. Komputerowe prowadzenie rejestru zbiorowego wpłat podatkowych,

3. Bieżące i systematyczne uzgadnianie sald na rachunkach bankowych oraz sald na kontach rozrachunkowych,

4. Bieżące ustalenia i likwidacja należności budżetowych w zakresie prowadzonych agend,

5. Bieżąca realizacja należności i zobowiązań,

6. Miesięczne uzgadnianie obrotów księgowych pomiędzy poszczególnymi urządzeniami analityczno-syntetycznymi, miesięczne zamykanie tych urządzeń,

7. Sporządzanie okresowych, miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych zbiorczych sprawozdań z wykonania budżetu,

8. Przygotowanie i sporządzenie dokumentów finansowych w sprawie zamknięcia roku budżetowego:

- przygotowanie danych do sporządzenia sprawozdań rocznych,

9. Bieżąca i systematyczna współpraca z pracownikami księgowości budżetowej i podatkowej,

10. Prowadzenie ewidencji analitycznej kredytów, pożyczek i obligacji zaciąganych przez Urząd, oraz obsługa związana z ich spłatami,

11. Samokształcenie i doskonalenie się poprzez zapoznanie się z bieżącymi przepisami:

- Ustawa o rachunkowości,

- Ustawa o samorządzie gminnym,

- Ustawa o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,

- Ustawa o finansach publicznych,

- Ustawa o opłacie skarbowej,

- Ustawa o ochronie danych osobowych.

IV. Informacje dodatkowe:

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym,
w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą
się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony
bez przeprowadzania kolejnego naboru.

W pozostałych przypadkach umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy). Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.

V. Wymagane dokumenty:

1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, opatrzony klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy wykraczających poza dane wymagane przepisami art. 221 Kodeksu Pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji na stanowisko inspektora ds. budżetowych w UGiM Proszowice zgodnie z Rozporządzeniem parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016 nr 119, s. 1 z późn. zm. ) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018, poz. 1260 t.j. z późn. zm.)";

2. kopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i kopie dotychczasowych świadectw pracy,

3. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,

5. oświadczenie o stanie zdrowia, potwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na określonym stanowisku.

6. adres do korespondencji oraz numer telefonu.

Zgodność z oryginałem kopii dokumentów potwierdza własnoręcznym podpisem kandydat.

W miesiącu marcu 2019 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w Urzędzie Gminy i Miasta Proszowice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi więcej niż 6 %.

Ofertę z wymaganymi dokumentami kandydaci winni składać w zamkniętych kopertach
z dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektora ds. budżetowych” drogą pocztową  na adres: Urząd Gminy i Miasta Proszowice 32 -100 Proszowice, ul.3 Maja 72 lub osobiście w kadrach Urzędu Gminy i Miasta – I. piętro pokój nr 52.

Termin składania ofert upływa 23 kwietnia 2019 r. do godz. 12:00 – liczy się data wpływu.  

Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Nadesłanych ofert nie odsyłamy.

Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie 23 kwietnia 2019 r. o godz. 13:00 w Urzędzie Gminy i Miasta Proszowice w pokoju 54, I piętro.

Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (12) 386 18 35.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Lista kandydatów spełniających warunki formalne zostanie umieszczona na stronie Gminy i Miasta Proszowice www.proszowice.pl oraz stronie internetowej BIP: https://bip.malopolska.pl/ugimproszowice.

Obowiązek informacyjny:

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy i Miasta Proszowice reprezentowany przez Burmistrza Gminy i Miasta Proszowice,

2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - Pan Damian Król, tel. 12 385 12 23, e-mail: iodo@proszowice.pl,

3) Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach art. 221 Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, Urząd będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji nie dłuższy niż 3 miesiące a następnie poddane zniszczeniu,

5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące w procesie rekrutacji,

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych,

8) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepis art. 221 Kodeksu Pracy a w pozostałym zakresie jest dobrowolne - wyłącznie na potrzeby rekrutacji,

9) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

 

 

 

Burmistrz Gminy i Miasta Proszowice


Grzegorz Cichy

Wprowadził: Damian Król
 
Harmonogram odbioru odpadów
Portal Interesanta
Bezdomne zwierzęta
Strefa Płatnego Parkowania
poprzedni miesiąc
następny miesiąc
pn wt śr czw pt so nd
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
esesja
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Profil Zaufany ePUAP
Biuro Obsługi Interesanta - Dziennik Podawczy
BIP
ESP
Baza firm
Fotogaleria
Wodociągi Proszowickie
Zimowe utrzymanie dróg
System Informacji Przestrzennej
Baza Aktów Własnych
Zapłać Kartą lub Telefonem
SISMS -BLISKO
e-Usługi
Baza Noclegowa
Dopisz lub wypisz z listy subskrybentów
Jeżeli chcesz być informowany o aktualnościach w serwisie, podaj swój adres e-mail.
dopiszwypisz
Klauzula na temat danych osobowych
Monitor Polski
Dziennik Ustaw
Prokopara
Małopolska. Tutaj się inwestuje.
Szpital
Policja
Powiat Proszowicki
Powiatowy Urząd Pracy
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Proszowicach
Województwo Małopolskie
Licznik odwiedzin:
 286 556 
Urząd Gminy i Miasta Proszowice, 3 Maja 72, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel.: 12 386 10 05, fax: 12 386 15 55, email: um@proszowice.pl, NIP: 682-10-90-177
Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8 Strona zgodna z WCAG 2.0 AA
projekt i hosting: INTERmedi@
zarządzane przez: CMS - SPI