RSS
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Projekty
Zadanie finansowane ze środków WFOŚiGW w Krakowie
Erasmus +
Znajdujesz się w:  Strona główna > Urząd Gminy i Miasta > Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

 
2018-08-30

Zaproszenie do złożenia oferty

 

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 (oznaczane dalej jako ZAPROSZENIE)

 

w postępowaniu o wartości wyrażonej w złotych nieprzekraczającej kwoty stanowiącej równowartość 30 000 euro

 

Nazwa zamówienia:

 

Wykonanie wstępnej koncepcji rewitalizacji obszarów sportu i rekreacji w Proszowicach

 

Zamawiający:

 

Gmina Proszowice

ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice

 

tel.: (12) 386-10-05, faks: (12) 386-15-55

adres strony internetowej: www.proszowice.pl

 

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty stanowiącej równowartość 30.000 euro

 

 

PROSZOWICE, SIERPIEŃ 2018

___________________________

 

 

 

 

 

 

 

CZĘŚĆ I

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wstępnej koncepcji rewitalizacji obszarów sportu i rekreacji w Proszowicach, obejmującej koncepcję urbanistyczno-wizualno-funkcjonalną rewitalizacji obejmującą:

1)     obiekt hali sportowej w Proszowicach wraz z boiskiem do siatkówki plażowej, kortami tenisowymi, siłownią zewnętrzną, boiskiem ze sztuczną nawierzchnią, ścieżką rekreacyjno-rowerową,

2)     park w Proszowicach w tym Skate Park, ścieżki rowerowe, ścieżkipiesze,

3)     tereny rekreacyjne nad rzeką Szreniawą.

Wykonawca powinien:

1)     pozyskać mapę geodezyjną i inwentaryzację elewacji budynków,

2)     wykonać projekty koncepcyjne zagospodarowania terenu,

3)     wykonać projekt koncepcyjny budynków (schematy funkcjonalne, elewacje),

4)     wykonać projekt koncepcyjny wybranych elementów małej architektury

5)     wykonać wizualizację w formie 3D oraz papierowej,

 

Ad. 1

Wykonawca powinien pozyskać mapę geodezyjną obejmującą pobranie z zasobów geodezyjnych mapy cyfrowej. Wykonanie inwentaryzacji elewacji budynków obejmuje dokonanie wstępnej, ogólnej inwentaryzacji w zakresie niezbędnym do wykonania koncepcji oraz wykonania wizualizacji. W ramach wizualizacji należy wykonać dokumentację fotograficzną stanu istniejącego.

Ad. 2

Projekt koncepcyjny zagospodarowania terenu obejmuje układ urbanistyczny z uwzględnieniem lokalizacji budynków, urządzeń, komunikacji pieszej i kołowej, terenów zielonych wraz z propozycją kolorystyki i doboru materiałów.

Ad. 3

Projekt koncepcyjny budynków obejmuje uproszczone schematy funkcjonalne poszczególnych obiektów, ilustrujące lokalizacje poszczególnych funkcji zadanych w PFU oraz koncepcyjny projekt elewacji wraz z propozycją kolorystyki i doboru materiałów.

Ad.4

Projekt koncepcyjny wybranych elementów małej architektury obejmuje projekt koncepcyjny takich elementów jak: ławki, kosze etc. w zakresie wymaganym do przedstawienia stylu umeblowania miejskiego wraz z propozycją kolorystyki i doboru materiałów.

Ad. 5

Wizualizacja w ilości min. 10 ujęć łącznie z lotu ptaka i z poziomu człowieka ukazująca główne założenia planowanych inwestycji.

Wizualizacja 3D powinna zostać wykonana o rozdzielczości co najmniej 800x600, nie może zawierać znaków wodnych.

 

Koncepcja powinna zostać wykonana w Oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU) stanowiący załącznik A do Zaproszenia i ma na celu ustalenie spójnej wizji dla planowanych przedsięwzięć objętych programem „Przestrzenie czasu wolnego w mieście Proszowice – obszar sportu i rekreacji.

 

Wszystkie związane z przedmiotem zamówienia dokumenty opracowane przez Wykonawcę, w tym przedmiot zamówienia i jego części składowe (elementy) nabyte, zebrane lub przygotowane przez Wykonawcę będą stanowić wyłączną własność Zamawiającego, a całość autorskich praw majątkowych zostanie przeniesiona na Zamawiającego na wszystkich polach eksploatacji.

 

W celu prawidłowego obliczenia ceny oferty Wykonawca może przeprowadzić wizję.

 

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

71320000-7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 – usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

 

W koncepcji opisowej zabrania się opisywania materiałów i urządzeń poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” – w takim przypadku, Wykonawca sporządzi szczegółowy opis, w jaki sposób równoważność może być zweryfikowana przez Zamawiającego.

 

CZĘŚĆ II

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

 

Wykonawca powinien wykonać koncepcję w formie papierowej nie później niż 30 dni od dnia zawarcia umowy, natomiast w formie 3D w terminie nie późniejszym niż do 25 października 2018 r.

 

CZĘŚĆ III

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA

 

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:

1)     w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania należycie wykonał co najmniej jedną koncepcję wraz z wizualizacją,

2)      nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 8 ustawy.

 

CZĘŚĆ IV

OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY

 

  1. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w części V pkt 1 Zaproszenia.
  2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca składa w formie pisemnej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik 2 do Zaproszenia.
  3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy Wykonawca. Oświadczenie potwierdza, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie, w którym wykazuje ich spełnianie.

 

CZĘŚĆ V

INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW,

WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ

Z WYKONAWCAMI

 

  1. Zgodnie z wyborem Zamawiającego, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529, z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615).
  2. Do porozumiewania się z Wykonawcami uprawniona jest Pani Aneta Praszkiewicz e-mail:apraszkiewicz@um.proszowice.pl, tel. 12-385-12-45, Pan Zbigniew Kotlarz tel. 12 385 12 25, kotlarz.z@wp.pl, faks: (12) 386-15-55 w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 13.00. e-mail: sekretariat@um.proszowice.pl,

 

CZĘŚĆ VI

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

 

Wykonawca pozostanie związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert określonego w części IX Zaproszenia.

 

CZĘŚĆ VII

OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

 

  1. Wykonawca poda cenę (brutto) oferty za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.
  2. W cenie, o której mowa w ust. 1, należy uwzględnić podatek od towarów i usług (VAT) według obowiązujących stawek, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
  3. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Cena oferty powinna uwzględniać ryzyko Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. W cenie oferty należy uwzględnić wynagrodzenie z tytułu przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do opracowanej przez Wykonawcę koncepcji i zawartych w niej rozwiązań na wszystkich polach eksploatacji.

 

Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania całości przedmiotu zamówienia jest wynagrodzeniem równym cenie ofertynie ulegnie zmianie w okresie wykonywania umowy.

Zamawiający zwraca uwagę, że wartość kosztów pracy przyjęta przez Wykonawcę do ustalenia ceny oferty nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ((Dz. z 2017 r. poz. 847).

 

Wykonawca, składając ofertę, obowiązany jest poinformować Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

 

CZĘŚĆ VIII

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

  1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, napisana pismem maszynowym, komputerowym lub nieścieralnym atramentem, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, tj. własnoręcznie podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy (czytelny podpis albo co najmniej podpis skrócony i czytelnie napisane imię i nazwisko, np. pieczęć imienna).

Jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocników, Wykonawca powinien dołączyć do oferty pełnomocnictwa, z treści których wynikać będzie umocowanie do podpisania oferty przez pełnomocników. Wszystkie pełnomocnictwa dołączone do oferty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, do oferty powinno być dołączone pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy.

  1. Do sporządzenia oferty należy wykorzystać formularz „Oferta” (Załącznik 1 do Zaproszenia), wypełniając wszystkie rubryki formularza.
  2. Wszelkie poprawki powinny być dokonane czytelnie i zaparafowane przez osoby podpisujące ofertę.
  3. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Oferta nie może zawierać rozwiązań wariantowych, w szczególności więcej niż jednej ceny.
  4. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie (oświadczenia), o którym mowa w części IV Zaproszenia.
  5. Ofertę wraz z oświadczeniem (oświadczeniami) należy umieścić w jednym nieprzejrzystym opakowaniu oznaczonym:

Gmina Proszowice, 32-100 Proszowice, ul. 3 Maja 72

znak sprawy: WIP.271.NP.2.2018

Wykonanie wstępnej koncepcji rewitalizacji obszarów sportu i rekreacji w Proszowicach” – OFERTA

oraz opatrzonym nazwą i adresem Wykonawcy.

 

CZĘŚĆ IX

MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

 

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Proszowice, 32-100 Proszowice, ul. 3 Maja 72, Biuro Obsługi Interesanta (Dziennik Podawczy, parter), w terminie do dnia 7 września 2018 r. do godz. 11.00.

 

Oferty zostaną otwarte w Urzędzie Gminy Proszowice, 32-100 Proszowice, ul. 3 Maja 72, sala 8, w dniu 7 września 2018 r. o godz. 11.45.

 

CZĘŚĆ X

KRYTERIA OCENY OFERT, ICH WAGI ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT

 

kryterium

waga

1)   cena oferty

2)   doświadczenie projektanta

60%

40%

 

Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów i ich wag określonych wyżej w następujący sposób:

  • według kryterium „cena oferty” ofercie zostaną przyznane punkty zgodnie ze wzorem:

pc = (cm/c)'100 pkt,

gdzie cm oznacza najniższą cenę spośród cen wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu, zaś c oznacza cenę ocenianej oferty,

 

  • według kryterium „doświadczenie projektanta” ofercie zostaną przyznane punkty

 

za wykonaną 1 koncepcję z wizualizacją przestrzeni publicznej – 10 pkt

za wykonaną każdą następną koncepcję z wizualizacją przestrzeni publicznej – 10 pkt

za wykonaną 1 koncepcję bez wizualizacji przestrzeni publicznej – 5 pkt

za wykonaną każdą następną koncepcję bez wizualizacji przestrzeni publicznej – 5 pkt

 

Maksymalna liczba punktów jaką Wykonawca może otrzymać wynosi 100 pkt.

 

Jeżeli Wykonawca nie wykonał żadnej koncepcji oferta zostanie odrzucona.

Przez koncepcję przestrzeni publicznej należy rozumieć np. plac miejski, obiekty architektoniczne, tereny zielone i małą architekturę, odpowiadającą potrzebom użytkowników.

 

Ocenę oferty częściowej stanowić będzie liczba punktów (P) równa:

P = pc ' 0,60 + pt ' 0,40 (pkt).

Zgodnie z art. 2 pkt 5 lit. a ustawy, ta spośród ofert, która uzyska największą liczbę punktów (która zostanie najwyżej oceniona), będzie ofertą najkorzystniejszą.

 

CZĘŚĆ XI

FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE

OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY

 

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty. Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o miejscu i terminie zawarcia umowy.
  2. Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie obowiązany przekazać Zamawiającemu informacje niezbędne do przygotowania projektu umowy, zgodnie ze wzorem umowy (Załącznik 3 do Zaproszenia),

 

CZĘŚĆ XII

WZÓR UMOWY

 

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy – warunki takich zmian zostały określone we wzorze umowy.

 

Wzór umowy zawarty jest w Załączniku 3 do Zaproszenia.

 

INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

 

W związku z regulacjami zawartymi w art. 13 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), którego przepisy bezpośrednio obowiązują we wszystkich państwach członkowskich UE z dniem 25 maja 2018 r. oraz mają odpowiednie zastosowanie na gruncie Prawa zamówień publicznych, Burmistrz Gminy Proszowice informuje, że:

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem**** Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy i Miasta Proszowice reprezentowany przez Burmistrza Gminy i Miasta Proszowice z siedzibą w Proszowicach, ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice tel. (12) 386-10-05, faks: (12) 386-15-55, e-mail: sekretariat@um.proszowice.pl
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: Wykonanie wstępnej koncepcji rewitalizacji obszarów kultury w Proszowicach prowadzonym w trybie konkurencynym,
    • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 
    • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
    • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
    • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
    • posiada Pani/Pan:

−     na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−     na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

−     na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

−     prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

−     w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−     prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−     na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

 

**** Wyjaśnienie:

w zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO będzie w szczególności:

Zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał.

 Dotyczy ro w szczególności:

  • wykonawcy będącego osobą fizyczną,
  • wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą
  • pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
  • członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK,
  • osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

Wykonawca - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał.

Dotyczy to w szczególności:

  • osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia,
  • podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną,
  • podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
  • pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
  • członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK);

Podwykonawca/podmiot trzeci - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał.

Dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia.

 

 

Grzegorz Cichy

[Burmistrz Gminy]

 

 

Proszowice, dnia 30.08.2018 r.

 

W załączeniu:

-       formularz „Oferta” (Załącznik 1)

-       oświadczenie (Załączniki 2)

-       wzór umowy (Załącznik 3)

-       Załącznik A – (PFU)

-       [05.09.2018] Odpowiedzi na pytania 

Wprowadził: Damian Król
 
Harmonogram odbioru odpadów
Portal Interesanta
Bezdomne zwierzęta
Strefa Płatnego Parkowania
poprzedni miesiąc
następny miesiąc
pn wt śr czw pt so nd
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
esesja
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Profil Zaufany ePUAP
Biuro Obsługi Interesanta - Dziennik Podawczy
BIP
ESP
Baza firm
Fotogaleria
Wodociągi Proszowickie
Zimowe utrzymanie dróg
System Informacji Przestrzennej
Baza Aktów Własnych
Zapłać Kartą lub Telefonem
SISMS -BLISKO
e-Usługi
Baza Noclegowa
Dopisz lub wypisz z listy subskrybentów
Jeżeli chcesz być informowany o aktualnościach w serwisie, podaj swój adres e-mail.
dopiszwypisz
Klauzula na temat danych osobowych
Monitor Polski
Dziennik Ustaw
Prokopara
Małopolska. Tutaj się inwestuje.
Szpital
Policja
Powiat Proszowicki
Powiatowy Urząd Pracy
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Proszowicach
Województwo Małopolskie
Licznik odwiedzin:
 286 556 
Urząd Gminy i Miasta Proszowice, 3 Maja 72, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel.: 12 386 10 05, fax: 12 386 15 55, email: um@proszowice.pl, NIP: 682-10-90-177
Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8 Strona zgodna z WCAG 2.0 AA
projekt i hosting: INTERmedi@
zarządzane przez: CMS - SPI