RSS
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Projekty
Zadanie finansowane ze środków WFOŚiGW w Krakowie
Erasmus +
Znajdujesz się w:  Strona główna > Urząd Gminy i Miasta > Ogłoszenia o pracę

Ogłoszenia o pracę

 
2021-08-03

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Referacie Infrastruktury

 Herb Gminy

Burmistrz Gminy i Miasta Proszowice
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Podinspektor w Referacie Infrastruktury w Wydziale Infrastruktury, Planowania i Inwestycji w Urzędzie Gminy i Miasta Proszowice

I. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy i Miasta Proszowice, ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice.

II. Określenie stanowiska urzędniczego:

Podinspektor,1 etat (40 godzin tygodniowo). 

Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:

III. Wymagania niezbędne (formalne):

Wymogi określone w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U z 2019 r. poz. 1282):

  1. minimum roczny staż pracy na stanowiskach związanych z realizowaniem spraw z zakresu budownictwa, gospodarki przestrzennej, architektury,
  2. posiada wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym w dziedzinach nauk technicznych: preferowane budownictwo, gospodarka przestrzenna, architektura,
  3. obywatelstwo polskie,
  4. cieszy się nieposzlakowaną opinią,
  5. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  6. nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

Osoby, które nie spełniają wszystkich wymagań formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.

IV. Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie w pracy z klientem, umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły, systematyczność, rzetelność,
  2. znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  3. umiejętność pracy w zespole, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,
  4. umiejętność interpretacji i stosowania aktów prawnych,
  5. znajomość przepisów z zakresu budownictwa (Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym),
  6. umiejętność czytania dokumentacji technicznej (map, projektów, kosztorysów itp.),
  7. komunikatywność, sumienność, wysoka kultura osobista,
  8. umiejętność analizy dokumentów,
  9. dyspozycyjność, terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań.

V. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku - Podinspektor w Referacie Infrastruktury:

A) Zakresie energetyki, gazownictwa i ciepłownictwa:

  1. Realizacja umów na dostawę energii i konserwację oświetlenia ulicznego oraz dzierżawę słupów pod oświetlenie uliczne (negocjacje ceny energii dla oświetlenia ulicznego, części szkół, obiektów gminnych w tym: budynków socjalnych, hali sportowej, budynku Urzędu; zgłaszanie awarii oświetlenia w tym: uszkodzonych lamp, linii oświetleniowych, uszkodzonych słupów, zgłaszanie do ubezpieczyciela i rozliczanie uszkodzeń urządzeń gminnych przez osoby trzecie, uzgodnienia projektów budowy oświetlenia ulicznego; sterowanie oświetleniem ulicznym za pomocą systemu CPAnet firmy Rabbit).
  2. Realizacja umów na dostawę energii i konserwację linii SN na Wysypisko Odpadów w Żębocinie (negocjacje ceny, kontakt z przedsiębiorstwem energetycznym w sprawach Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Urządzeń Energetycznych, tj. linii SN oraz stacji transformatorowej, rozliczanie kosztów energii, nadzór nad konserwacją linii SN o stacji transformatorowej).
  3. Rozliczanie kosztów związanych z oświetleniem ulicznym (zakup energii, konserwacja i dzierżawa słupów) i liniami energetycznymi – rozliczanie faktur za energię, konserwację i dzierżawę, wyjaśnianie nieścisłości związanych z fakturami za energię elektryczną).
  4. Koordynowanie projektu założeń do gminnego planu zaopatrzenia w energię elektryczną, ciepło i gaz, zbieranie wniosków, zastrzeżeń i uwag do projektu założeń oraz przygotowanie wniosków i uchwał.
  5. Przygotowanie dokumentacji związanej z budową, rozbudową i modernizacją oświetlenia ulicznego – określenie zakresu projektu, uzgodnienia z przedsiębiorstwem energetycznym w tym: warunki przyłączenia, umowa przyłączeniowa, uzgodnienia projektu; kontakt z właścicielami nieruchomości na których będzie budowane oświetlenie, wyłonienie wykonawcy dobudowy oświetlenia, nadzór  nad wykonawstwem, rozliczenie budowy.
  6. Prowadzenie ewidencji obiektów będących w zasobach gminy, wraz z protokołami kontroli i ocenami – dotyczy oświetlenia ulicznego.
  7. Uzgodnienia z zarządcami sieci energetycznej, gazowniczej, ciepłowniczej i ropociągów.

B) W zakresie zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków:

  1. Prowadzenie gospodarki zasobami infrastruktury komunalnej jak: kanalizacja burzowa zdroje uliczne, sieć wodociągowa i kanalizacyjna (bieżąca konserwacja i remonty).
  2. Wydawanie warunków technicznych na podłączenie do sieci kanalizacji burzowej.
  3. Uzgodnienia budowy, rozbudowy lub przebudowy infrastruktury komunalnej.
  4. Uzgodnienia remontów urządzeń znajdujących się w Zakładzie Uzdatniania Wody oraz Oczyszczalni Ścieków.
  5. Zakup urządzeń na sieć wodociągową i kanalizacyjną, ZUW oraz Oczyszczalni Ścieków w tym: sporządzenie w uzgodnieniu z eksploatatorem szczegółów technicznych urządzenia, poszukiwanie dostawców, negocjacja ceny i dostawy urządzenia, rozliczenia oraz sporządzenie odpowiednich dokumentów.
  6. Nadzór nad działalnością eksploatatora sieci wodnej i kanalizacyjnej w zakresie zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków.
  7. Koordynacja weryfikacji wniosków o zmianę stawek opłat za wodę i ścieki – przygotowanie projektów uchwał.
  8. Kontakt z Powiatowym Inspektoratem Sanitarnym w zakresie zaopatrzenia w wodę do spożycia oraz studni publicznych na terenie gminy.
  9. Kontakt z mieszkańcami w sprawach zaopatrzenia w wodę (małe ciśnienie wody, jakość wody) i odprowadzanie ścieków, awarie kanalizacyjne, przyłączy wodociągowych, rozbudowy sieci wodociągowych przez osoby prywatne.
  10. Współpraca z Wojewódzkim Inspektoratem Ochrony Środowiska w sprawach dotyczących kanalizacji opadowej, min. współpraca przy poborze prób, wykonywanie zaleceń pokontrolnych.
  11. Pozwolenia wodno – prawne dla kanalizacji opadowej, w tym: zlecenia wykonania operatów wodno – prawnych, przesyłanie dokumentów w celu uzyskania pozwolenia wodno – prawnego, nadzór nad wykonaniem zapisów pozwolenia, min. budowa wymaganych urządzeń (np. przelewów burzowych) i związane z tym wyłonienie wykonawcy inwestycji wraz z nadzorem nad jej wykonaniem.
  12. Rozliczanie opłat za korzystanie ze środowiska.
  13. Współpraca z Państwową Strażą Pożarną w sprawach zabezpieczenia przeciwpożarowego gminy, w tym: kontrola hydrantów, nadzór nad wykonywaniem zaleceń pokontrolnych przez eksploatatora sieci, rozliczanie wody zaszytej na akcie ratowniczo – gaśniczym na terenie Gminy Proszowice.

C) Pozostałe:

1. Realizacja postanowień ustawy o zamówieniach publicznych przy wykonywaniu zadań wynikających z zakresu prac referatu; przygotowanie procedur przetargowych na zadania:

a) utrzymanie kanalizacji burzowej,

b) utrzymanie sieci wodnej i kanalizacyjnej,

c) dobudowa oświetlenia ulicznego.

2. Realizacja uchwał Rad Sołeckich (Fundusz Sołecki) i Rad Osiedlowych w zakresie zamówienia materiałów i usług budowlanych.

3. Udział w naradach koordynacyjnych w Starostwie Powiatowym w Proszowicach. Redagowanie projektów uchwał, zarządzeń, pism, opinii i innych dokumentów związanych z wykonywaniem obowiązków i uprawnień na stanowisku pracy.

VI. Informacja o warunkach pracy:

  1. praca na terenie miasta i gminy Proszowice wykonywana wewnątrz i na zewnątrz budynku,
  2. udział w przeprowadzanych wizjach,
  3. praca wymagająca bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz klientem zewnętrznym,
  4. forma zatrudnienia - umowa o pracę w wymiarze 1/1 etatu zawarta zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o pracownikach samorządowych.

VII. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie, z dokładnym przebiegiem pracy zawodowej (podpisany odręcznie),
  2. oświadczenie o niekaralności (podpisany odręcznie),
  3. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do wykonywania czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych (podpisany odręcznie),
  4. oświadczenie o niepodleganiu prawomocnemu wyrokowi sądowemu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (podpisany odręcznie),
  5. oświadczenie o nieposzlakowanej opini (podpisany odręcznie),
  6. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań (podpisany odręcznie),
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (podpisany odręcznie).

W celu ułatwienia kontaktu z kandydatem oferta powinna zawierać dane kontaktowe niezbędne do poinformowania kandydata o dalszym postępowaniu konkursowym.

Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem przez co należy rozumieć kserokopię dokumentu zawierającą klauzulę „za zgodność z oryginałem” umieszczoną na każdej stronie dokumentu wraz z datą i czytelnym podpisem kandydata.

Brak wymaganego podpisu kandydata bądź poświadczenia dokumentu za zgodność z oryginałem  dyskwalifikuje ofertę z dalszej procedury naboru.

W miesiącu lipcu 2021 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w Urzędzie Gminy i Miasta Proszowice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi więcej niż 6 %.

Ofertę z wymaganymi dokumentami kandydaci winni składać w zamkniętych kopertach z  dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor w Referacie Infrastruktury, drogą pocztową na adres: Urząd Gminy i Miasta Proszowice 32 - 100 Proszowice ul.3 Maja 72 lub osobiście w kadrach Urzędu Gminy i Miasta – I. piętro pokój nr 52.

Termin składania ofert: upływa dnia 18 sierpnia 2021 r. do godz. 10.00 – liczy się data wpływu.  

Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Nadesłanych ofert nie odsyłamy.

Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie 18 sierpnia 2021 r. o godz. 10.10 w Urzędzie Gminy i Miasta Proszowice w pokoju 54, I piętro.

Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 12 386 18 35.

Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Lista kandydatów spełniających warunki formalne zostanie umieszczona na stronie Gminy i Miasta Proszowice www.proszowice.pl oraz stronie podmiotowej BIP: https://bip.malopolska.pl/ugimproszowice. w zakładce „Ogłoszenie o pracę”.

Obowiązek informacyjny:

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy i Miasta Proszowice reprezentowany przez Burmistrza Gminy i Miasta Proszowice,

2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - Pan Damian Król, tel. 12 385 12 23, e-mail: iodo@proszowice.pl,

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.

4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji nie dłuższy niż 3 miesiące a następnie poddane zniszczeniu,

5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące w procesie rekrutacji,

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych,

8) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne - wyłącznie na potrzeby rekrutacji,

9) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.


Załączniki:
Wprowadził: Dominik Ochęduszko
 
Harmonogram odbioru odpadów
Portal Interesanta
Bezdomne zwierzęta
Strefa Płatnego Parkowania
poprzedni miesiąc
następny miesiąc
pn wt śr czw pt so nd
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
esesja
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Profil Zaufany ePUAP
Biuro Obsługi Interesanta - Dziennik Podawczy
BIP
ESP
Baza firm
Fotogaleria
Wodociągi Proszowickie
Zimowe utrzymanie dróg
System Informacji Przestrzennej
Baza Aktów Własnych
Zapłać Kartą lub Telefonem
SISMS -BLISKO
e-Usługi
Baza Noclegowa
Dopisz lub wypisz z listy subskrybentów
Jeżeli chcesz być informowany o aktualnościach w serwisie, podaj swój adres e-mail.
dopiszwypisz
Klauzula na temat danych osobowych
Monitor Polski
Dziennik Ustaw
Prokopara
Małopolska. Tutaj się inwestuje.
Szpital
Policja
Powiat Proszowicki
Powiatowy Urząd Pracy
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Proszowicach
Województwo Małopolskie
Licznik odwiedzin:
 286 556 
Urząd Gminy i Miasta Proszowice, 3 Maja 72, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel.: 12 386 10 05, fax: 12 386 15 55, email: um@proszowice.pl, NIP: 682-10-90-177
Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8 Strona zgodna z WCAG 2.0 AA
projekt i hosting: INTERmedi@
zarządzane przez: CMS - SPI