Szanowni Państwo
W związku z otrzymanym stanowiskiem od Centrum Projektów Polska Cyfrowa organizatora konkursu potwierdzonym na spotkaniu on-line w dn. 30.11.2021 r. dotyczącym weryfikacji dokumentacji i konieczności doprecyzowania informacji umożliwiających przeprowadzenie oceny formalno-merytorycznej złożonych wniosków oraz dodatkowym określeniem wymagań dotyczących dołączanych dokumentów potwierdzających fakt czy składający oświadczenie jest uprawniony do ubiegania się o wsparcie tj. otrzymanie komputerów dla uczniów, proszę aby w terminie do 15 grudnia 2021 r. dostarczyć do złożonego oświadczenia zaświadczenia lub inne dokumenty wystawione przez instytucje publiczne potwierdzające:
- uczęszczanie ucznia do szkoły,
- miejsce zamieszkania ucznia,
- pokrewieństwo w linii prostej osoby pracującej w PGR w stosunku do ucznia,
- miejsce zamieszkania osoby pracującej w PGR (miejscowość, gmina),
- fakt pracowania osoby w PGR
- nieotrzymanie przez ucznia na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia wniosku(2020,2021) sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania tych rzeczy (zaświadczenie ze szkoły, zaświadczenie z Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa)..
Stanowisko dotyczące złożenia wymaganych dokumentów do potwierdzenia - wyciąg z zaleceń CPPCdo weryfikacji wniosków:
„Złożone oświadczenie podlegające weryfikacji zgodnie z §4 ust 14 Regulaminu konkursu, uznaje się za prawidłowo potwierdzone przez wnioskujących w przypadku udokumentowania ich następującymi dokumentami:
- ZAŚWIADCZENIAMI,
- LUB INNYMI DOKUMENTAMI WYSTAWIONYMI PRZEZ INSTYTUCJE ORGANÓW PUBLICZNYCH.
Informacje takie jak zeznania osób fizycznych, nie stanowią podstawy do uznania prawidłowego poświadczenia zatrudnienia w PGR.”
Proszę o jak najszybsze uzupełnienie złożonych wniosków poprzez dostarczenie kompletu wymaganych dokumentów wymienionych powyżej, potwierdzających uprawnienie do wnioskowania w konkursie „GRANTY PPGR – WSPARCIE DZIECI I WNUKÓW BYŁYCH PRACOWNIKÓW PGR W ROZWOJU CYFROWYM”.
Uzupełnienia złożonego wniosku należy dokonać w terminie do 15 grudnia 2021 r. do godz. 15,00 w pok. nr 1 Centrum Obsługi Oświaty – parter UGiM Proszowice, ul. 3 Maja 72.
W przypadku pytań należy kontaktować się telefonicznie nr tel. 12 386 22 02 - osoba do kontaktu Marzena Migas
Niedostarczenie wymaganych dokumentów we wskazanym terminie będzie skutkowało niemożnością weryfikacji złożonego oświadczenia a tym samym niemożnością skorzystania ze wsparcia.
UWAGA! Uzupełnienie wskazanych dokumentów nie jest równoznaczne z otrzymaniem wsparcia, które uwarunkowane będzie zawarciem umowy pomiędzy Gminą Proszowice a Skarbem Państwa (CPPC).
Sprzęt komputerowy zostanie zakupiony i przekazany jedynie w przypadku otrzymania przez Gminę Proszowice dofinansowania na ten cel.