RSS
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Projekty
Zadanie finansowane ze środków WFOŚiGW w Krakowie
Erasmus +
Znajdujesz się w:  Strona główna > Urząd Gminy i Miasta > Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

 
2019-09-13

Zaproszenie do złożenia oferty na wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego przy Modernizacji hali sportowej przy ul. Parkowej w Proszowicach

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 (oznaczane dalej jako ZAPROSZENIE)

 

w postępowaniu o wartości wyrażonej w złotych nieprzekraczającej kwoty stanowiącej równowartość 30 000 euro

 

Nazwa zamówienia:

 

Wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego przy  Modernizacji hali sportowej przy ul. Parkowej w Proszowicach  w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu Przestrzenie czasu wolnego w mieście Proszowice – obszar sportu i rekreacji Oś 11. Rewitalizacja przestrzeni regionalnej,Działanie 11.1 Rewitalizacja miast,Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

 

Zamawiający:

 

Gmina Proszowice

ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice

 

tel.: (12) 386-10-05, faks: (12) 386-15-55

adres strony internetowej: www.proszowice.pl

 

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty stanowiącej równowartość 30.000 euro

 

 

PROSZOWICE, wrzesień 2019

___________________________

 

 

CZĘŚĆ I

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego przy  Modernizacji hali sportowej przy ul. Parkowej w Proszowicach  w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu Przestrzenie czasu wolnego w mieście Proszowice – obszar sportu i rekreacji Oś 11. Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.1 Rewitalizacja miast, Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, wynikające z art. 25 i 26 prawa budowlanego (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.)  oraz obowiązkami opisanymi poniżej:

  • zaznajomienie się z dokumentacją stanowiąca załącznik do umowy z Wykonawcą (PFU wraz z załącznikami), umową o wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania robót budowlanych dla części sportowej obiektu wraz z wszystkimi niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczegółowymi po uzgodnieniu i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego zakresu rzeczowego, rozwiązań i zastosowanych materiałów i urządzeń,
  • wystąpieniem z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie w dokumentacji zmian i poprawek w terminie uzgodnionym z Wykonawcą, w razie stwierdzenia w dokumentacji przed rozpoczęciem robót bądź w toku realizacji wad lub niedokładności albo też konieczności wprowadzenia w dokumentacji zmian w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów niż przewidziane w dokumentacji  lub w celu osiągnięcia oszczędności i obniżenia kosztów budowy,
  • dokonywanie kontroli jakości wykonywanych robót, wbudowywanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami technicznymi i odbioru robót, przepisami techniczno - budowlanymi, normami, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy i przyszłego użytkowania oraz z zasadami współczesnej wiedzy technicznej,
  • dokonywanie kontroli zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową,
  • dokonywanie kontroli zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem oraz terminowości ich wykonania,
  •  dokonywanie kontroli ilości i wartości wykonanych robót,
  • dokonywanie kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót,
  • rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót,
  • sprawdzania posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów potwierdzających zgodność instalowanych urządzeń i materiałów z dokumentacją projektową (certyfikatów, atestów, świadectw jakości, wyników badań itp.), dotyczących dostarczanych elementów, jak też w miarę potrzeby dokonuje oceny jakości materiałów i urządzeń przed ich zamontowaniem,
  • przeciwdziałania wbudowaniu materiałów i wyrobów niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
  • w przypadku stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją projektową, nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót w sposób powodujący podwyższenie kosztów budowy lub mogących narazić Zamawiającego na straty, inspektor nadzoru zwraca na to uwagę kierownikowi budowy i podejmuje odpowiednie decyzje, 
  • Inspektor nadzoru ma obowiązek każdorazowo zawiadomić Zamawiającego o wypadkach naruszenia prawa budowlanego, stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach lub uchybieniach technicznych.
  • w razie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych inspektor nadzoru spisuje, wspólnie z inwestorem i kierownikiem budowy protokół konieczności.
  • branie czynnego udziału przy sporządzaniu sprawozdań z bieżącej realizacji inwestycji,
  • po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie prób i sprawdzeń, inspektor nadzoru potwierdza w protokole odbioru zapis kierownika budowy o gotowości obiektu lub robót do odbioru oraz należyte urządzenie i uporządkowanie terenu budowy,
  • Inspektor nadzoru kompletuje dokumenty i zaświadczenia niezbędne do przeprowadzenia odbioru oraz dołącza do nich opracowaną przez siebie ocenę jakości wraz z jej uzasadnieniem.
  • Inspektor nadzoru jest zobowiązany do uczestniczenia w czynnościach odbioru robót i instalacji oraz przekazania ich do użytku,
  • Po ostatecznym dokonaniu odbioru robót inspektor nadzoru przejmuje od kierownika budowy i sprawdza poprawność wykonania dokumentacji powykonawczej, którą przekazuje Zamawiającemu,
  • wykonywanie innych obowiązków zleconych przez inwestora, a dotyczących nadzorowanego zamówienia,
  • bierze udział w komisjach powoływanych do stwierdzenia ujawnionych wad,
  • kontrola usunięcia przez Wykonawcę wad i usterek,
  • kontrola prawidłowości prowadzenia Dziennika Budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszelkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót,
  • potwierdzanie w Dzienniku Budowy/dzienniku przebiegu robót zapisu kierownika budowy o gotowości obiektu budowlanego lub robót budowlanych do odbioru (po zakończeniu robót budowlanych i wykonaniu niezbędnych prób i sprawdzeń przewidzianych w przepisach odrębnych) oraz nadzór nad należytym urządzeniem i uporządkowaniem terenu budowy przez wykonawcę robót budowlanych,
  • kontrola prawidłowości uzyskania decyzji o dopuszczeniu do użytkowania.

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

71520000-9 – Usługi nadzoru budowlanego

71247000-1 – Nadzór nad robotami budowlanymi

 

CZĘŚĆ II

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Zamawiający przewiduje realizację usługi od dnia zawarcia umowy  z Wykonawcą do dnia 30 listopada 2020 r.

 

CZĘŚĆ III

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA

 

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:

1)      w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na  pełnieniu nadzoru inwestorskiego dla co najmniej jednej ukończonej budowy lub przebudowy budynku (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.),

2)      dysponuje osobami, które będą odpowiedzialne za pełnienie nadzoru inwestorskiego, posiadającymi uprawnienia budowlane (na równi z uprawnieniami budowlanymi traktuje się decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych obywateli państw członkowskich w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), w następujących specjalnościach i zakresie:

-        konstrukcyjno-budowlanej,

-        instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

-        instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,

-        drogowej

wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego

3)      nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek, o których mowa w Załączniku 2.

 

Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, powinni łącznie spełniać warunki, o którym mowa w pkt 1–2.

 

Jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1–2, polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dowody, w szczególności zobowiązanie, składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

 

W odniesieniu do warunku, o którym mowa w pkt 1-2, Wykonawca może polegać na zdolnościach innego podmiotu, jeśli podmiot ten zrealizuje usługę, o której mowa w tym punkcie.

 

CZĘŚĆ IV

OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY

 

  1. Zamawiający na podstawie oświadczenia, (załącznik 2)  uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w części III pkt 1-2 Zaproszenia.
  2. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca składa w formie pisemnej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik 2 do Zaproszenia.
  4. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy Wykonawca. Oświadczenie potwierdza, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie, w którym wykazuje ich spełnianie.

 

CZĘŚĆ V

INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW,

WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ

Z WYKONAWCAMI

 

  1. Zgodnie z wyborem Zamawiającego, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. Dz. U. z 2019 r. poz. 123).
  2. Do porozumiewania się z Wykonawcami uprawniona jest Pani Aneta Praszkiewicz e-mail:apraszkiewicz@um.proszowice.pl, Pan Zbigniew Kotlarz tel. 12 385 12 25,  faks: (12) 386-15-55 w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 13.00. e-mail: sekretariat@um.proszowice.pl,

 

CZĘŚĆ VI

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

 

Wykonawca pozostanie związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert określonego w części IX Zaproszenia.

 

CZĘŚĆ VII

OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

 

  1. Wykonawca poda cenę (brutto) za wykonanie usługi przez cały okres realizacji robót budowlanych stanowiących przedmiot nadzoru.
  2. W cenie, o której mowa w ust. 1, należy uwzględnić podatek od towarów i usług (VAT) według obowiązujących stawek, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
  3. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Cena oferty powinna uwzględniać ryzyko Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

 

Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania całości przedmiotu zamówienia jest wynagrodzeniem równym cenie ofertynie ulegnie zmianie w okresie wykonywania umowy.

Zamawiający zwraca uwagę, że wartość kosztów pracy przyjęta przez Wykonawcę do ustalenia ceny oferty nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ((Dz. z 2018 r. poz. 2177).

 

Wykonawca, składając ofertę, obowiązany jest poinformować Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

 

CZĘŚĆ VIII

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

  1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, napisana pismem maszynowym, komputerowym lub nieścieralnym atramentem, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, tj. własnoręcznie podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy (czytelny podpis albo co najmniej podpis skrócony i czytelnie napisane imię i nazwisko, np. pieczęć imienna).

Jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocników, Wykonawca powinien dołączyć do oferty pełnomocnictwa, z treści których wynikać będzie umocowanie do podpisania oferty przez pełnomocników. Wszystkie pełnomocnictwa dołączone do oferty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, do oferty powinno być dołączone pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy.

  1. Do sporządzenia oferty należy wykorzystać formularz „Oferta” (Załącznik 1 do Zaproszenia), wypełniając wszystkie rubryki formularza.
  2. Wszelkie poprawki powinny być dokonane czytelnie i zaparafowane przez osoby podpisujące ofertę.
  3. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Oferta nie może zawierać rozwiązań wariantowych, w szczególności więcej niż jednej ceny.
  4. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie (oświadczenia), o którym mowa w części IV Zaproszenia.
  5. Ofertę wraz z oświadczeniem (oświadczeniami) należy umieścić w jednym nieprzejrzystym opakowaniu oznaczonym:

Gmina Proszowice, 32-100 Proszowice, ul. 3 Maja 72

znak sprawy: WIP.271.18.2019

Wykonywanie usługi nadzoru inwestorskiego przy  Modernizacji hali sportowej przy ul. Parkowej w Proszowicach  w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu Przestrzenie czasu wolnego w mieście Proszowice – obszar sportu i rekreacji Oś 11. Rewitalizacja przestrzeni regionalnej,Działanie 11.1 Rewitalizacja miast,Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020” – OFERTA

oraz opatrzonym nazwą i adresem Wykonawcy.

 

CZĘŚĆ IX

MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

 

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Proszowice, 32-100 Proszowice, ul. 3 Maja 72, Biuro Obsługi Interesanta (Dziennik Podawczy, parter),

 

w terminie do dnia 23 września 2019 r. do godz. 11.00.

 

Oferty zostaną otwarte w Urzędzie Gminy Proszowice, 32-100 Proszowice, ul. 3 Maja 72, pok. nr 45, w dniu 23 września 2019 r. o godz. 11.30.

 

CZĘŚĆ X

KRYTERIA OCENY OFERT, ICH WAGI ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT

 

kryterium

waga

cena oferty

 

100%

 

 

Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów i ich wag określonych wyżej w następujący sposób:

  • według kryterium „cena oferty” ofercie zostaną przyznane punkty zgodnie ze wzorem:

pc = (cm/c)'100 pkt,

gdzie cm oznacza najniższą cenę spośród cen wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu, zaś c oznacza cenę ocenianej oferty,

 

Maksymalna liczba punktów jaką Wykonawca może otrzymać wynosi 100 pkt.

 

Ta spośród ofert, która uzyska największą liczbę punktów (która zostanie najwyżej oceniona), będzie ofertą najkorzystniejszą.

 

CZĘŚĆ XI

FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE

OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY

 

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty. Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o miejscu i terminie zawarcia umowy.
  2. Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie obowiązany przekazać Zamawiającemu informacje niezbędne do przygotowania projektu umowy, zgodnie ze wzorem umowy (Załącznik 3 do Zaproszenia),

 

CZĘŚĆ XII

WZÓR UMOWY

 

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy – warunki takich zmian zostały określone we wzorze umowy.

 

Wzór umowy zawarty jest w Załączniku 3 do Zaproszenia.

 

INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

 

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

1)      administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Proszowice z siedzibą w Proszowicach, 32-100 Proszowice ul. 3 Maja 72,

2)      inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Proszowicach jest Pan Damian Król, tel. (12) 385-12-23, e-mail: iodo@proszowice.pl,

3)      Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia,

4)      odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania na podstawie art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy,

5)      Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmie cały czas trwania umowy,

6)      obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu,

7)      stosowanie do art. 22 RODO, w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,

8)      posiadają Państwo:

-        na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących, przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Państwa wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania lub sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia

-        na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku niniejszego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą ani nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz załączników do protokołu

-        na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia możliwości korzystania ze środków ochrony prawnej – wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania

-        prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO,

9)      nie przysługuje Państwu:

-       w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych

-       prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO

-       na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

Zbigniew Nowak

[z-ca Burmistrza Gminy]

 

 

 

 

Proszowice, dnia 13.09.2019

 

 

 

W załączeniu:

-        formularz „Oferta” (Załącznik 1)

-        oświadczenie (Załączniki 2)

-        wzór umowy (Załącznik 3)

-        Załacznik A, Załacznik B

Tomasz Świstak
 
Harmonogram odbioru odpadów
Portal Interesanta
Bezdomne zwierzęta
Strefa Płatnego Parkowania
poprzedni miesiąc
następny miesiąc
pn wt śr czw pt so nd
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
esesja
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Profil Zaufany ePUAP
Biuro Obsługi Interesanta - Dziennik Podawczy
BIP
ESP
Baza firm
Fotogaleria
Wodociągi Proszowickie
Zimowe utrzymanie dróg
System Informacji Przestrzennej
Baza Aktów Własnych
Zapłać Kartą lub Telefonem
SISMS -BLISKO
e-Usługi
Baza Noclegowa
Dopisz lub wypisz z listy subskrybentów
Jeżeli chcesz być informowany o aktualnościach w serwisie, podaj swój adres e-mail.
dopiszwypisz
Klauzula na temat danych osobowych
Monitor Polski
Dziennik Ustaw
Prokopara
Małopolska. Tutaj się inwestuje.
Szpital
Policja
Powiat Proszowicki
Powiatowy Urząd Pracy
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Proszowicach
Województwo Małopolskie
Licznik odwiedzin:
 286 556 
Urząd Gminy i Miasta Proszowice, 3 Maja 72, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel.: 12 386 10 05, fax: 12 386 15 55, email: um@proszowice.pl, NIP: 682-10-90-177
Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8 Strona zgodna z WCAG 2.0 AA
projekt i hosting: INTERmedi@
zarządzane przez: CMS - SPI