RSS
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Projekty
Zadanie finansowane ze środków WFOŚiGW w Krakowie
Erasmus +
Znajdujesz się w:  Strona główna > Urząd Gminy i Miasta > Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

 
2016-11-09

Zimowe utrzymanie ulic, dróg i placów gminnych na terenie miasta i gminy Proszowice w sezonie 2016/2017

Proszowice: Zimowe utrzymanie ulic, dróg i placów gminnych na terenie miasta i gminy Proszowice w sezonie 2016/2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Proszowicach, krajowy numer identyfikacyjny 52398500000, ul. ul. 3 Maja  72, 32100   Proszowice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 012 3861005, 3861555, e-mail, faks. 
Adres strony internetowej (URL): www.proszowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 

I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie 


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie 
www.proszowice.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie 


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie 
adres 

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie 
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak 
Inny sposób: 
pisemne pod rygorem nieważności za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z Dz.U. z 2015 poz. 1830), osobiscie lub za pośrednictwem posłańca
Adres: 
Urząd Gminy i Miasta Proszowice, ul. 3 Maja 72; 32-100 Proszowice


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie ulic, dróg i placów gminnych na terenie miasta i gminy Proszowice w sezonie 2016/2017
Numer referencyjny: WIP-RI.271.2.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: 

Tak 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie obydwu części zamówienia
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:90612000-0, 90611000-3, 90914000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 
Waluta: 


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 15/03/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: Zamawiający uzna, iż wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył co najmniej jedną usługę polegającą na zimowym utrzymaniu dróg i placów o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł (brutto) słownie: dwieście tysięcy złotych. Jeżeli wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym; minimalne wymagania sprzętowe, dla sprzętu przeznaczonego przez oferenta do prowadzenia zimowego utrzymania dróg to piaskarki opłużone (pługi lemieszowe średnie lub ciężkie) – szt. 2, ciągniki rolnicze (moc. min. 52 KM) opłużone (pługi lemieszowe lekkie lub średnie) – szt. 2, spycharka gąsienicowa - 1 szt., spycharka kołowa – szt. 1, ładowarka – szt. 1, pojazd (zespół pojazdów) do wywozu śniegu – 1 szt., pojazd umożliwiający odśnieżanie i likwidowanie śliskości placów i wąskich ulic w mieście – 1 szt 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak 
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 

1. Wykaz prac utrzymaniowych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty potwierdzających spełnienie warunku dotyczącego zdolności zdolności technicznej lub zawodowej. 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pracami utrzymaniowymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzających spełnienie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3.W sytuacji, gdy Wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (oryginał). Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zmówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oprócz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zobowiązani są również dołączyć do oferty: a) dokumenty, z których będzie wynikało, że oferta podpisana jest przez osoby uprawnione (np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki), b) jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie będzie wynikało z załączonego dokumentu należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w SIWZ: 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem, lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. Formularz oferty, kosztorys ofertowy, oświadczenia należy złożyć w formie oryginału. Natomiast pozostałe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
nie 
Informacje dodatkowe: 


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców: 


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta: 

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
nie 
Informacje dodatkowe: 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
nie 
Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 
nie 
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie 
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie 
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

  


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena zadania

60

Czas rozpoczęcia akcji

40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
tak 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

Informacje dodatkowe 


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 

Wstępny harmonogram postępowania: 

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 


Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

  


Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 


Informacje dodatkowe: 

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w Umowie na poniższych warunkach: a. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, b. jeżeli nastąpi zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy wraz z ograniczeniem należnego Wykonawcy wynagrodzenia, c. jeżeli nastąpi zwiększenie zakresu przedmiotu umowy wraz ze wzrostem należnego Wykonawcy wynagrodzenia, d. wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy, jeżeli ze względu na konieczność wykonania zamówień dodatkowych niemożliwych wcześniej do przewidzenia (realizowanych odrębną umową zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp), niemożliwe będzie dotrzymanie terminu zakończenia realizacji prac podstawowych określonego w umowie; e. wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy, jeżeli ze względu na konieczność zwiększenia zakresów rzeczowych elementów prac utrzymaniowych ujętych w Kosztorysie ofertowym (popartych pisemnym uzasadnieniem Inspektora i zaakceptowanych przez Zamawiającego), niemożliwe będzie dotrzymanie terminu zakończenia realizacji usług określonego w umowie, f. z powodu zaistnienia po zawarciu umowy przypadku „siły wyższej", przez którą rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć, i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności i zaistnienia konieczności wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na skutek zaistnienia „siły wyższej". Za „siłę wyższą”, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: klęski żywiołowe. O interpretacji zdarzenia „siły wyższej” i ewentualnym uznaniu przedłużenia terminu wykonania prac utrzymaniowych z tego powodu, będzie decydował Zamawiający w trakcie realizacji zadania, po złożeniu pisemnego wniosku Wykonawcy, g. z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, h. jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron, 2. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to raporcie z prowadzonego utrzymania zimowego. 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 17/11/2016, godzina: 10:00, 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
nie 
Wskazać powody: 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Utrzymanie zimowe ulic i placów na terenie miasta Proszowice

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utrzymaniu zimowym ulic i placów na terenie miasta Proszowice Utrzymywaniu przejezdności i likwidacji śliskości ulic, placów i chodników znajdujących się w mieście Proszowice w zakresie i standardzie określonym w dokumentacji. Ulice 16,509km, Parkingi i place 1050m2, chodniki 5253m2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90612000-0, 90610000-6, 90914000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/03/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

cena

60

Czas rozpoczęcia akcji

40

6) INFORMACJE DODATKOWE: Utrzymywaniu przejezdności i likwidacji śliskości ulic, placów i chodników znajdujących się w mieście Proszowice w zakresie i standardzie określonym nn. dokumentacją. Do zakresu prac należy również zbieranie i wywożenie spryzmowanego na chodnikach ulic gminnych śniegu w przypadku, gdy jego objętość przekroczy 0,50 m3/m2 oraz gdy jego zaleganie powoduje zagrożenie dla komunikacji. Wykonawca zimowego utrzymania dróg będzie wywoził we własnym zakresie spryzmowany śnieg na miejsca do tego przeznaczone, których utworzenie należy do wykonawcy zimowego utrzymania. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zimowego utrzymania dróg wykonuje również prace z zakresu utrzymania czystości i porządku na placach i ulicach objętych zakresem zamówienia w mieście Proszowice, polegające na zbieraniu, wywożeniu i utylizacji śmieci z obrębu pasów drogowych (włącznie z wywozem śmieci z koszy ulicznych - nie rzadziej niż raz w tygodniu i jednocześnie nie dopuszczając do zapełnienia powyżej 80% pojemnika). Parkingi, place gminne na terenie miasta Proszowice objęte stałym utrzymaniem zimowym: Parking ul. Reja (odcinek o rozdzielonych jezdniach jednokierunkowych) 700,0m2, plac postojowy przy ulicy Kolejowej 1150,0m2, Rynek - płyta rynku, parking, chodniki 2725,0m2, Rynek – jezdnia parking 900,0m2, ul. 3 Maja parking przy wikariacie 40,0m2, ul. Krakowska zatoka autobusowa przy Skwerze im. Ks. Pawłowskiego 75,00m2, ulica w Skwerze Ks. Pawłowskiego 200,00m2, zatoka postojowa przy ul. Krakowskiej obok cmentarza 650,00m2, droga wewnętrzna położona działce o nr ewid. 1203/18 w Proszowicach 550,00m2, droga wewnętrzna położona na działce o nr ewid. 1228/18 i 1223/36 w Proszowicach 750,00m2, drogi wewnętrzne na terenie parku miejskiego dz. nr ewid. 652/3 w Proszowicach wraz dojazdem do obiektu sportowo-rehabilitacyjnego od strony ulicy Jagiełły 3310,00m2; Razem 1050,00m2 Chodniki gminne na terenie miasta Proszowice objęte stałym utrzymaniem zimowym: Chodnik - deptak od ul. 3 Maja do ul. Królewskiej pow. 345,0 m2, chodnik - deptak od ul. 3 Maja do ul. Partyzantów 300,0m2, chodnik - róg ul. 3 Maja i ul. Reja wzdłuż zieleńca 231,0m2, chodnik - róg ul. Kościuszki i Kosynierów wzdłuż zieleńca 114,0m2, chodnik - róg ul. Krakowskiej i ul. Głowackiego chodnik wokół ogródka 82,0m2, chodnik - róg ul. Partyzantów i ul. Krakowskiej przy zieleńcu 51,0m2, Rynek chodniki przed i za murem 700,0m2, chodnik ul. Kościuszki "Parcela" wraz z przystankiem PKS 378,00m2, chodnik ul. 3 Maja wzdłuż terenu parafialnego 337,5m2, chodnik od ulicy 3 Maja wzdłuż terenu wikariatu do ulicy O. Rafała 135,0m2, chodnik ul. Krakowska wzdłuż Skweru im. Ks. Pawłowskiego 45,0m2, chodnik ul. Krakowska od stacji paliw "BLISKA" do bramy wjazdowej na teren nowego cmentarza (obustronny) 1020,0m2, chodnik ul. Kopernika chodnik wzdłuż ogródków działkowych 105,0m2, chodnik ul. Reja na wysokości Parkingu u zbiegu ulic Reja i Partyzantów 120,0m2, chodnik ul. Racławicka od mostu na rzece Szreniawie do mosty na rzece Ścieklec 960m2, chodnik ul. Wolności 225,0m2,; Razem 5253,0m2 

 

Część nr: 2    Nazwa: 2) Utrzymaniu zimowym dróg na terenie poza miejskim Gminy Proszowice

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zakresu prac należy utrzymywaniu przejezdności i likwidacji śliskości dróg i ulic gminnych w zakresie i standardzie określonym w nn. dokumentacji (łącznie 86,908km) Ponadto Wykonawca będzie każdorazowo po zleceniu wyjazdu przez Zamawiającego dokonywał odśnieżania dróg nie objętych stałym zimowym utrzymaniem zwanych dalej „utrzymaniem interwencyjnym”. Po otwarciu ofert zakres prac, może ulec zmianie stosownie do posiadanych przez Zamawiającego środków (może nastąpić zmniejszenie zakresu zamówienia poprzez wyłączenie część odcinków dróg wchodzących z skład zakresu podstawowego); zakres prac zostanie dostosowany do wysokości posiadanych środków jaką dysponuje Zamawiający, a dokładna wartość prac zostanie określona na podstawie wyliczonych cen jednostkowych w oparciu o dane z kosztorysy ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość całkowitej rezygnacji z utrzymywania poszczególnych odcinków dróg. Wykonawca na własny koszt zaopatrzy piaskarki w satelitarny system monitorowania pojazdu GPS. Montaż systemu musi nastąpić w ciągu 7dni od dnia podpisania umowy, jednocześnie Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do elektronicznego konta kontrolnego systemu GPS za pomocą sieci Internet. Zakres montażu systemu monitorowania obejmuje wszystkie piaskarki wykazane przez Wykonawcę, przeznaczone do prowadzenia zimowego utrzymania dróg. Pojazdy, na których zamontowane zostały rozsypniki, podłączone do lokalizatora muszą zapewnić pełny odczyt pozycji pojazdu w celu zweryfikowanie przejechanej trasy, rozliczenie czasu pracy i ilości kilometrów. Wykonawca zostanie rozliczony na podstawie raportów systemu GPS sporządzanych przez koordynatora ze strony Wykonawcy zaakceptowanych przez Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał pomniejszenia wartości miesięcznego ryczałtu należnego Wykonawcy za wykonywanie przedmiotu zamówienia, gdy w ciągu doby rozliczeniowej (00:00-24:00 każdego dnia kalendarzowego w okresie obowiązywania umowy) nie wystąpią warunki atmosferyczne wymuszające konieczności prowadzenia zimowego utrzymania; w szczególności brak ujemnych temperatur, opadów śniegu, mżawki, deszczu - a tym samym potrzeba wyjazdu pojazdów. Pomniejszenie wartości ryczałtu miesięcznego będzie dokonywane o wartość dziennej wartości ryczałtu (100%), zmniejszając ją o 40%. Zmniejszona stawka będzie naliczana w wypadku wyjazdów na mniej niż 10% sieci dróg wykazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca wystawiając fakturę VAT będzie uwzględniał ilość dni w miesiącu z różnymi stawkami ryczałtu. 
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2, 
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/03/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

cena

60

czas rozpoczęcia akcji

40

6) INFORMACJE DODATKOWE: Po otwarciu ofert zakres prac, może ulec zmianie stosownie do posiadanych przez Zamawiającego środków (może nastąpić zmniejszenie zakresu zamówienia poprzez wyłączenie część odcinków dróg wchodzących z skład zakresu podstawowego); zakres prac zostanie dostosowany do wysokości posiadanych środków jaką dysponuje Zamawiający, a dokładna wartość prac zostanie określona na podstawie wyliczonych cen jednostkowych w oparciu o dane z kosztorysy ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość całkowitej rezygnacji z utrzymywania poszczególnych odcinków dróg. Wykonawca na własny koszt zaopatrzy piaskarki w satelitarny system monitorowania pojazdu GPS. Montaż systemu musi nastąpić w ciągu 7dni od dnia podpisania umowy, jednocześnie Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do elektronicznego konta kontrolnego systemu GPS za pomocą sieci Internet. Zakres montażu systemu monitorowania obejmuje wszystkie piaskarki wykazane przez Wykonawcę, przeznaczone do prowadzenia zimowego utrzymania dróg. Pojazdy, na których zamontowane zostały rozsypniki, podłączone do lokalizatora muszą zapewnić pełny odczyt pozycji pojazdu w celu zweryfikowanie przejechanej trasy, rozliczenie czasu pracy i ilości kilometrów. Wykonawca zostanie rozliczony na podstawie raportów systemu GPS sporządzanych przez koordynatora ze strony Wykonawcy zaakceptowanych przez Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał pomniejszenia wartości miesięcznego ryczałtu należnego Wykonawcy za wykonywanie przedmiotu zamówienia, gdy w ciągu doby rozliczeniowej (00:00-24:00 każdego dnia kalendarzowego w okresie obowiązywania umowy) nie wystąpią warunki atmosferyczne wymuszające konieczności prowadzenia zimowego utrzymania; w szczególności brak ujemnych temperatur, opadów śniegu, mżawki, deszczu - a tym samym potrzeba wyjazdu pojazdów. Pomniejszenie wartości ryczałtu miesięcznego będzie dokonywane o wartość dziennej wartości ryczałtu (100%), zmniejszając ją o 40%. Zmniejszona stawka będzie naliczana w wypadku wyjazdów na mniej niż 10% sieci dróg wykazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca wystawiając fakturę VAT będzie uwzględniał ilość dni w miesiącu z różnymi stawkami ryczałtu. 

Załączniki do pobrania:

SIZWZ

 

 
Harmonogram odbioru odpadów
Portal Interesanta
Bezdomne zwierzęta
Strefa Płatnego Parkowania
poprzedni miesiąc
następny miesiąc
pn wt śr czw pt so nd
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
esesja
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Profil Zaufany ePUAP
Biuro Obsługi Interesanta - Dziennik Podawczy
BIP
ESP
Baza firm
Fotogaleria
Wodociągi Proszowickie
Zimowe utrzymanie dróg
System Informacji Przestrzennej
Baza Aktów Własnych
Zapłać Kartą lub Telefonem
SISMS -BLISKO
e-Usługi
Baza Noclegowa
Dopisz lub wypisz z listy subskrybentów
Jeżeli chcesz być informowany o aktualnościach w serwisie, podaj swój adres e-mail.
dopiszwypisz
Klauzula na temat danych osobowych
Monitor Polski
Dziennik Ustaw
Prokopara
Małopolska. Tutaj się inwestuje.
Szpital
Policja
Powiat Proszowicki
Powiatowy Urząd Pracy
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Proszowicach
Województwo Małopolskie
Licznik odwiedzin:
 286 556 
Urząd Gminy i Miasta Proszowice, 3 Maja 72, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel.: 12 386 10 05, fax: 12 386 15 55, email: um@proszowice.pl, NIP: 682-10-90-177
Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8 Strona zgodna z WCAG 2.0 AA
projekt i hosting: INTERmedi@
zarządzane przez: CMS - SPI