RSS
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Projekty
Zadanie finansowane ze środków WFOŚiGW w Krakowie
Erasmus +
Znajdujesz się w:  Strona główna > Urząd Gminy i Miasta > Zapytania ofertowe

Zapytania ofertowe

 
2021-10-04

Zapytanie ofertowe (WIP-RIF.7013.19.2021)

Herb Gminy Proszowice

znak sprawy: WIP-RIF.7013.19.2021

Zapytanie ofertowe

Proszowice, 04.10.2021 roku

Burmistrz Gminy i Miasta Proszowice zaprasza do złożenia oferty w ramach postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zmianami).

Przedmiot zamówienia: wykonanie kanalizacji deszczowej w ramach zadania pod nazwa: "Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 1274K w Jakubowicach, na odcinku od skrzyżowania z drogą Wojewódzka nr 775 do granicy z działka nr 400 obręb 0006 Jakubowice gmina Proszowice".

Realizacja prac obejmować będzie:

wykonanie jedyne kanalizacji deszczowej wraz z wylotem do rowu zgodnie z projektem budowlanym i przedmiarem prac.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu wykonania zadań oraz ich zakresu, a tym samym zmianę terminu realizacji zadania.

W przypadku rozszerzenia lub zmniejszenia zakresu prac wchodzących w zakres zadania kwota zaoferowana przez oferenta w niniejszym postępowaniu nie podlega zmianie.

Wykonawca składając ofertę oświadcza, że nie podlega wykluczeniu z postępowania.

Wykonawca poda cenę oferty brutto za cały przedmiot zamówienia.

W cenie należy uwzględnić podatek od towarów i usług (VAT) według obowiązujących stawek, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.

Termin składania ofert: do dnia 11.10.2021 roku do godz. 10:00

Wykonawca może złożyć ofertę w formie pisemnej składając na dzienniku podawczym w Urzędzie Gminy i Miasta Proszowice, ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice z oznaczeniem: Wykonanie kanalizacji deszczowej w ramach zadania pod nazwa: "Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 1274K w Jakubowicach, na odcinku od skrzyżowania z drogą Wojewódzka nr 775 do granicy z działka nr 400 obręb 0006 Jakubowice gmina Proszowice".

Wykonawca pozostanie związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Ocena złożonych ofert:

Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.

Kryterium oceny ofert – Cena 100%

Wzór umowy zawarty jest w Załączniku 3 do Zapytania.

Termin realizacji zadania do 30 listopada 2021.

Informacje uzupełniające

W związku z regulacjami zawartymi w art. 13 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), którego przepisy bezpośrednio obowiązują we wszystkich państwach członkowskich UE z dniem 25 maja 2018 r. oraz mają odpowiednie zastosowanie na gruncie Prawa zamówień publicznych, Burmistrz Gminy Proszowice

informuje, że:

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

1) administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Proszowice z siedzibą w (32-100) Proszowicach ul. 3 Maja 72, tel. (12) 386-10-05, faks: (12) 386-15-55, e-mail: sekretariat@um.proszowice.pl

2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Proszowice  jest Pan Damian Król, e-mail: iodo@proszowice.pl,

3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia,

4) odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania na podstawie art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy,

5) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmie cały czas trwania umowy,

6) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu,

7) stosowanie do art. 22 RODO, w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,

8) posiadają Państwo:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących, przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Państwa wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania lub sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku niniejszego postępowania, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą ani nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz załączników do protokołu
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia możliwości korzystania ze środków ochrony prawnej – wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO,

9) nie przysługuje Państwu:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 Grzegorz Cichy
[Burmistrz Gminy i Miasta Proszowice]

       Proszowice, dnia 04.07.2021 r.

Baner


Załączniki: 
Wprowadził: Dominik Ochęduszko
 
Harmonogram odbioru odpadów
Portal Interesanta
Bezdomne zwierzęta
Strefa Płatnego Parkowania
poprzedni miesiąc
następny miesiąc
pn wt śr czw pt so nd
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
esesja
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Profil Zaufany ePUAP
Biuro Obsługi Interesanta - Dziennik Podawczy
BIP
ESP
Baza firm
Fotogaleria
Wodociągi Proszowickie
Zimowe utrzymanie dróg
System Informacji Przestrzennej
Baza Aktów Własnych
Zapłać Kartą lub Telefonem
SISMS -BLISKO
e-Usługi
Baza Noclegowa
Dopisz lub wypisz z listy subskrybentów
Jeżeli chcesz być informowany o aktualnościach w serwisie, podaj swój adres e-mail.
dopiszwypisz
Klauzula na temat danych osobowych
Monitor Polski
Dziennik Ustaw
Prokopara
Małopolska. Tutaj się inwestuje.
Szpital
Policja
Powiat Proszowicki
Powiatowy Urząd Pracy
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Proszowicach
Województwo Małopolskie
Licznik odwiedzin:
 286 556 
Urząd Gminy i Miasta Proszowice, 3 Maja 72, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel.: 12 386 10 05, fax: 12 386 15 55, email: um@proszowice.pl, NIP: 682-10-90-177
Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8 Strona zgodna z WCAG 2.0 AA
projekt i hosting: INTERmedi@
zarządzane przez: CMS - SPI